Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min sa eksen sitt navn. (i sexen!)


Anbefalte innlegg

Kort fortalt:

Vært sammen med min 25 år gamle kjæreste i 4 mnd.

 

Nå nettopp hadde vi et romantisk bad som endte med en blowjob, hvor han kom i ansiktet mitt. Med en gang etter han hadde kommet, så ser han på meg å sier: "Hva er det du har gjort Monika ? " (som er eksen sitt navn, og langt i fra likt mitt!) Jeg så på han sjokkerende, og han ble selv ganske flau når han innså hva han hadde sagt. Jeg sa ikke et ord, og han begynte å late som ingenting etter noen minutter.

 

Han var sammen med eksen sin for rundt et år siden (de hadde et av og på forhold, pulevenner opplegg). Hun gjorde det slutt med han, noe han tok tungt. Jeg slet i begynnelsen med å stole på at han var over henne, da han til tider nevnte henne. Han prøvde hardt å bevise til meg at han var 100% over henne og aldri ville hatt henne tilbake, bla. at jeg er "mye bedre".

 

Han unnskylte seg for det han hadde sagt og når jeg spurte om han tenker på henne, så sier han nei.

 

Hva skal jeg gjøre? Hva tenker dere? Om jeg ser forbi dette, så kommer jeg garantert til å gå å tenke på dette her.

 

Må legge til at "Monika" er en av de få han har elsket. Det ble slutt i fjord, og han har hatt flere ekser etter dette.

Hvis det bare var en glipp, hvorfor nevnte han akkurat henne liksom?

 

Postet av anonym: f9d0de69e5530239128b5d63cc49c5fc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han fantaserer og tenner seg selv gjennom å tenke på andre når dere har sex.

Ikke unormalt, mange tenker nok på andre når de har sex, det uheldige var bare at han sa navnet.

Whar? Er det naturlig å tenke på eksen når man har sex? Det er ikke meg bekjent ihvertfall. Tenker mer at man sier feil av gammel vane. Sånn som barn har en tendens til å kalle læreren sin for "mamma" :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har kalt min bestevenns kjæreste for MAMMA, og hun heter TANYA. Jeg kalte en jente jeg nærmest elsket (les: nå hater) med en E-for mye på slutten av navnet hennes.

 

Slikt skjer. Ikke vær en av de dwootchene i verden som ødelegger forhold pga de overreagerer på ingenting :) Fortell han at det går greit. Men da skal han lage biff til deg! Gjør det morsomt og tjen noe ut av det :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Å si eksens navn ved et uhell, enten under sex eller i en annen situasjon, er noe som kan skje mange. Du kan sammenligne det med å si "mamma" til mattelæreren på skolen - man tenker altså ikke nødvendigvis på personen, man bare har en litt "innøvd replikk".

At han latet som ingenting etterpå, er meget forståelig. Han var nok meget flau, og håpet på at du skulle glemme det ganske fort.

 

Hvis forholdet deres er bra utenom denne episoden, så ser jeg ingen grunn til å tvile på han. Ikke la en snublende tunge ødelegge noe fint! Ta heller en prat med han om hendelsen, for å få lagt hendelsen bak dere.

 

Jeg ønsker dere lykke til videre! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

TS her

 

Er klar over at man kan si feil navn. Var bare det at han sa akkurat hennes navn!

De har ikke vært sammen på over ett år og han har hatt flere ekser etter dette. Er derfor det er så rart at han sa hennes navn.

 

Dog, hun har vært et tema i forholdt vårt tidligere og vi har hatt en del diskusjoner og samtaler om henne.

Han nevnte også i går at jeg tidligere på egen hadde gått rundt i en t-sjorte som han hadde fått i fra henne, noe han ikke ville si da han tenkte jeg ville bli sur. Så var kanskje derfor hun tilfeldigvis kom på hjernen?

 

Nei jeg vet ikke. Jeg vet han ikke vil ha henne tilbake, men er det at han muligens tenker på henne i hyrdestunden jeg frykter.

Hva tror dere? jeg er på ingen måte mindre attraktiv enn henne heldigvis..

 

Postet av anonym: 76782c116213cb53d085aa5487416d29

Lenke til kommentar

Ts her

 

Ja, han at sammen med denne jenta betydelig lengre og hun er dem av de som betydde mest.

Det er jo så lege siden de var sammen! Og vi har jo vært sammen i 4 mnd nå.

 

Jeg har helt angst at han tenker på henne seksuelt jeg nå... !

 

Hvorfor måtte det skje meg :-p usikker nok fra før ang. denne eksen.

 

 

Postet av anonym: 76782c116213cb53d085aa5487416d29

Lenke til kommentar

Ts her

 

Ja men.. Av vane? Er ikke som han har pratet med henne på flere måneder. Men ok, hun har som sagt vært et samtale emne i ny og ne. Bare sykt kjedelig at det plutselig kom ut etter hans orgasme.

 

Ser på meg som har "han over hele ansiktet mitt" mens han smiler og sier " hva er det du har gjort.. Monika :-)"

Fy fæn.. Så den svir :(

 

Hvordan kan han sammenligne eller i det heletatt koble min blowjob og henne sammen??

 

Postet av anonym: 76782c116213cb53d085aa5487416d29

Lenke til kommentar

At den svir, dèt forstår jeg! Det svir også å reflektere over grunnen til at det skjedde også. Vanen kommer jo naturligvis av at han har stønnet navnet hennes mange ganger. Det må likevel mere til for at du skal ha noen god grunn til å mistenke ham for noe så alvorlig.

 

Snakk med kjæresten din om dette! Han mente nok ingenting med det, og dere begge trenger å lufte dette, for så å legge det på hylla.

Lenke til kommentar

Ts her

 

Han fortalte meg at hun aldri har sugt han. Så har liksom ikke vært i samme scenario vi to :-S

Vi har pratet om det. Det eneste han sier er at han ikke tenker på henne og at han vil ha meg.

 

Hvorfor ble han forresten sur når jeg gikk med t- sjorta han fikk fra henne? (selv om han sier han skal kaste den nå, fordi han hadde glemt han hadde den.)

 

 

Jæææævla ekser!!! jeg vet så godt at jeg ikke kommer til å la dette gå. Jeg kommer til å spekulere og analysere uansett :-(

 

 

Postet av anonym: 76782c116213cb53d085aa5487416d29

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...