Oaf Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 Hei Jeg kjøpte Battlefield 3 i god tro om at min 3 år gamle bærbare HP(dv7-1195eo) skulle skulle klare jobben. Men til min store skuffelse hakker spillet. Jeg lurer derfor på om det er mulig å kjøpe nytt skjermkort og bytte ut det gamle, evt om min bærbare hp i steinalderen når det gjelder battlefield 3. Håper det er noen der ute som kan hjelpe. tror det er nvidia 9600M GT som er i maskinen På forhånd takk.
SirAmp Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 (endret) på bærbare er skjermkortet svært dypt integrert med resten av maskinen, og er dermed (hvis i det hele tatt mulig) ikke økonomisk å bytte. ny maskin blir løsningen. Endret 13. november 2011 av SirAmp
Oaf Skrevet 13. november 2011 Forfatter Skrevet 13. november 2011 takker, det var det jeg fryktet. Så var det bare å få overtalt fruen, ingen lett prosess. Men Jul er rett rundt hjørnet så hvem vet, kanskje nissen fikser noe.
N o r e n g Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 Du burde se på noe rimelig kraftig i så fall: ASUS G54SX for eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå