Gå til innhold

30 års gave til ei jente? iphone eller nettbrett?


ulv666

iphone eller nettbrett  

50 stemmer

  1. 1. iphone eller nettbrett

    • Apple iPhone 4S 16GB
      25
    • Samsung Galaxy Tab 10.1
      18
    • Apple iPad 2
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel resultatet ble 2 ut av 3...

 

bestilte nettopp direkte fra Apple, en Iphone, og en Ipad.. Begge i hvite selvsagt.. Med inngravering på, og gavepakke.

 

Har og ett Iphone Hifi anlegg stående ubrukt som hun og får.

 

Så selvsagt etterpå at lefdal har tilbud, kun ikveld på Ipad, til 2990 kroner..

 

Men men, er uten inngravering da, så får håpe fruen blir fornøyd..

 

Men det rosa dekselet må jeg ha.. garanterer hun vil ha det

Endret av ulv666
Lenke til kommentar

he he..satser på at hun blir fornøyd..men blir nok lite på meg noen uker framover..pakken kommer ikke før etter bursdagen, så jeg kommer til å gjemme det bort til juleaften. Så til bursdagen skal hun få en klem, og fortelle henne at vi ikke hadde råd til noe spessielt.. speiselt siden jeg fikk ny hjemmekinoe med projektor og lerret i tidlig julegave av henne :-)

Lenke til kommentar

he he..satser på at hun blir fornøyd..men blir nok lite på meg noen uker framover..pakken kommer ikke før etter bursdagen, så jeg kommer til å gjemme det bort til juleaften. Så til bursdagen skal hun få en klem, og fortelle henne at vi ikke hadde råd til noe spessielt.. speiselt siden jeg fikk ny hjemmekinoe med projektor og lerret i tidlig julegave av henne :-)

Høres ut som dere har det digg sammen da :D:love:

 

Men kanskje du bør finne på noe annet enn "ikke hadde råd" å fortelle henne på bursdagen (hvis hun ikke kommer til å skjønne at du har noe på gang da og thus gjerne venter)? Kan jo evnt. bli litt surmuling og evnt. ødelegge dagen.. :p Kanskje heller fortell noe sånn som; "den som venter, venter ikke forgjeves..".

 

Og så juleaften --> BOOM :D:love:

Endret av Grasli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...