Gå til innhold

Motorola Razr?


pederh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

noen som har kjøpt den? liker bedre designe på razr, men galaxy nexus virker litt berde på de fleste omeråder.... :/

Hvilke områder da? Er vel egentlig bare kamera og skjermoppløsning som er bedre. Og ICS da, men det får jo Razr etterhvert.

 

ja var litt dårlig formelert av meg :p

det jeg mente var at nexus virker mer gjennomført, dette er bare det inntrykket jeg har fått..

venter på den ferdige testen fra amobil :)

Lenke til kommentar

Har hatt min Razr i en uke nå. Beste telefonen jeg har hatt.

Den er rask og uten "lags", skjermen er god (ja det finnes bedre for de som er sykelig opptatt av det), bra på surfing, synk mot mail, kalender, kontakter etc funker helt utmerket, ringekvalitet og byggekvalitet er helt topp. Batteriet er bra i forhold til andre smartelefoner jeg har hatt.

Kameraet er raskt (ja Galaxy Nexus er sikkert raskere), men det finnes telefoner med bedre bilde kvalitet hvis det er det viktigste for deg (jeg synes det er helt ok). Videokvaliteten virker faktisk å være bedre.

 

Den mangler foreløpig ICS, men det kommer det jo en oppdatering på over jul. Kort oppsummert en av de aller beste telefonene på markedete for tiden, og kan absolutt anbefales.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om ordet "verre" er riktig. Det kan sikkert påståes at Iphone skjermen er enda klarere, men Razr skjermen er veldig god. Den er tydelig, klar og med gode farger.

 

Jeg ser heller ikke noe til pixler ved normalt bruk. Skrur du lysstyrken til tops og zoomer inn så kan du se antydninger, men dette er kun et problem for de ekstremt kresne. Så skjermen er veldig god synes nå jeg i hvertfall.

 

Det er forøvrig en ganske grundig sammenligning mellom Razr og Iphone 4s her:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...