Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i en som har kjæreste


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er klar over at dette er en gammel tråd, men jeg er veldig spent på hvordan det har gått med TS? Har du prøvd deg? Isåfall, hvorfor/hvorfor ikke?

 

Jeg har lest tråden din med stor interesse, jeg er nemlig i samme situsjon som deg - eller rettere sagt; i samme situasjon som kollegaen din muligens er i. Jeg er selv jente, har kjæreste, og har oppdaget at jeg er utrolig forelsket i en kollega.

 

På samme måte som deg er jeg søvnløs (burde ikke være mulig, det er jo mørketid?!?), og uoppmerksom på jobb pga. dette. En helt håpløs situasjon, selvfølgelig; kan legge til at jobben er et bisyssel ved siden av noe annet, men kan bli avgjørende for meg videre. Jeg er livredd for å gjøre noe galt på arbeidsplassen, men er så utslitt og følelsesmessig ustabil når jeg er på jobb, at jeg ikke klarer å gjøre noenting riktig. Jeg har absolutt inntrykk av at vedkommende har følelser for meg også, men oppførselsen hans varierer veldig.

 

Jeg leker med tanken på å gjøre det de fleste kommentatorene her i tråden har frarådet TS, nemlig å forklare kollegaen min situasjonen. Av hensyn til kjæresten min, ønsker jeg snarest mulig å få klarert hvor følelsene mine egentlig ligger hen; hos ham eller kollegaen min. Det er ikke aktuelt å slå opp med kjæresten min før jeg har ryddet opp i følelsene mine, jeg vil ikke såre ham unødig. I jobbsammenheng føler jeg ikke at jeg har noe å tape; det er bedre at jeg eventuelt får et avslag, enn at jeg fortsetter å være ute av stand til å utføre arbeidsoppgavene mine.

 

Kanskje har kollegaen din det på samme måte som meg?

 

Postet av anonym: 96a764b47ee0e525b5c497c01f8b90af

 

Postet av anonym: 96a764b47ee0e525b5c497c01f8b90af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel bedre å bare få snakket med hu om det? Altså, er du forelska så er det jævlig å gå rundt med en følelese uten å få snakket med vedkommende om det. Får de snakket sammen om det og hun ikke føler det på samme måte slipper TS å tenke mer på saken og kan bevege seg videre. Hva hvis vedkommende føler det på samme måte og holder samboeren sin for narr?

Jeg mener du burde snakke med den personen du er forelsket i å fortelle henne det. Det er ikke noe som blir ødelagt av å være forelsket, ihvertfall ikke når du er så ærlig om det.

Lenke til kommentar

Hei. Er det slik at du og hun du er forelska i ser hverandre hver dag på jobben? Altså. Det er ikke mulig å unngå det på noen måte?

Det er jo slik at dere begge gjør noe som er galt. Hun gjør noe galt fordi at hun har kjæreste fra før av og du gjør noe galt fordi at du vet at hun har kjæreste.

Er det bare på jobben dere snakker sammen eller chatter dere og skriver SMS også? Hvis dere gjør det så bør dere iallefall være forsiktig med hva dere skriver til hverandre. Er jo ikke så vanskelig å finne ut hva man skriver til hverandre på SMS eller Facebook, hvis man f. eks glemmer å logge ut av Facebook eller sjekker meldingene på Telefonen.

 

Du kan selvfølgelig fortelle henne hva du føler og si at du er forelska i henne, men da må du vel forberede deg på at du kan bli skuffa siden at hun faktisk har en kjæreste.

Men på en annen måte er det dårlig gjort av henne også, og flørte med deg siden at hun har en kjæreste fra før.

Hvem er det som tar inisativ til flørtinga. Er det du eller henne?

Også en annen ting, og det skal du tenke på. La oss da si at du ble sammen med denne jenta som du er forelska i, altså at hun da isåfall går fra han hun er sammen med nå. Hvordan vet du f. eks at hun ikke gjør noe slikt igjen?

 

Dette minner meg forresten om en situasjon jeg har vært oppi. Jeg var forelska i ei dame som har Samboer. Hun bor da i en annen kant av landet og vi møttes aldri, men det var en kjedelig situasjon allikevel. Jeg var forelska i henne og vi flørta veldig mye på nett. Altså. Jeg var nok mest frampå med flørtinga, men hun var så absolutt med hun også. Jeg fortalte at jeg var forelska i henne, så hun visste det jo, men det skjedde liksom ikke noe mer av den grunn. Hun mente hele tiden at hun bare mente det godt.

 

Vet ikke helt om jeg skal skrive lykke til, men det kan hende at dette kan bare gå en vei desverre.

 

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...