Gå til innhold

Hjelp meg og finne ny pc mus!


Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Nå har pc musa begynt å ta kveld og trenger ei ny.

Har nå Microsoft sidewinder mus

microsoft-sidewinder-mouse.jpg

 

Kunne tenkt meg ei mus som er likest mulig sidewinder musa med samme funksjoner(Sens justering på musa og fram og tilbake knapper på siden)og på samme størrelse (ganske stor hånd).

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+6132

Enkleste er ofte det beste. Prøv mx518 (heter vel G400 nå..)

såvidt jeg kan huske er vell den musa litt liten?

Sidewinder selges da fortsatt?

G400 er ca like stor som Sidewinder X5 og X8

 

EDIT:

Sidewinder X8 på prisjakt

Den er trådløs, hørt er mye problemer med ladde kontakten osv.

Lenke til kommentar

 Jeg erstattet nettopp min litt slitne Razer Diamondback med en Logitech G9x, og det jeg først og fremst vil anbefale deg er å dra til en fysisk butikk (med godt utvalg, hvis det finnes nær deg) for å prøve forskjellige modeller. Jeg hadde litt lyst på et par stykker, men de satt ikke så godt i hånda. Kjipt å kjøpe en mus med 10 00 dpi og hundrevis av høyteknologiske finesser, for så å ende opp med senebetennelse fordi den ikke passer deg.

 

 

 

 

Edit: typo.

 

 

Endret av whitespace
Lenke til kommentar

 Jeg erstattet nettopp min litt slitne Razer Diamondback med en Logitech G9x, og det jeg først og fremst vil anbefale deg er å dra til en fysisk butikk (med godt utvalg, hvis det finnes nær deg) for å prøve forskjellige modeller. Jeg hadde litt lyst på et par stykker, men de satt ikke så godt i hånda. Kjipt å kjøpe en mus med 10 00 dpi og hundrevis av høyteknologiske finesser, for så å ende opp med senebetennelse fordi den ikke passer deg.

 

 

 

 

Edit: typo.

 

Butikker i norge har strengt tatt et begrenset utvalg når det kommer til mus med litt raffinemang. Stort sjett MS, Logitech og noen eldre razor's modeller. Likevel er jeg dønn enig med deg, en må nesten prøve de selv først.

 

Kjøpte nettop en Steelseries Sensei. Beste musen jeg har hatt, dog det er bare rent teknisks da den ikke passer hånden min overhodet *facepalm* siste gang jeg bestiller over nett, har funnet ut at det blir svindyrt etterhvert. Har utallige uheldige kjøp på samvittigheten =/

 

G9X utmerket anbefaling, solid, stor, og god software og kanskje den musen som er mest lik sidewinder som er enkel å få tak i fysisk på butikk.

 

btw noen som er sugen på en Sensei for en billig penge? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...