Gå til innhold

Ranere stjal varebil full av spill (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjedde ikke noe lignende under Modern Warfare 2 lanseringen også? Var noen som brøt seg inn i en spillbutikk og renset hyllene for Modern Warfare 2 spill natten før lansering.

 

jo, visst jeg ikke husker helt feil så var det noen som gjorde det ja. Nesten litt for godt til å være sant. pussig at det skal skje med både Mw2 Og mw3 :hmm:

Lenke til kommentar

Er det virkelig noen som er så desperate etter et spill at de betaler over 9000 kr for å få spille det litt før alle andre?

Snakk om å være tjukk i huet :wallbash:

Ranet av varebilen er også litt komisk.Lurer på om det er mulig å spore hvilke spill som ble tatt,isåfall ville jeg tro at utgiver deaktiverer koden til disse,slik at de er ubruklige.

For alt en vet kan hele ranet være et PR stunt for å få blest rundt spillet.Er ikke noen stor troene når det kommer til konspirasjonsteorier,men jeg har en bitteliten mistanke om at det kan være slik denne gangen! :grin:

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=ALZZx1xmAzg

 

Ha ha ha :D

Den videoen satt jaggu langt inn i lattersenteret!

"You wouldnt kill a policeman,steal his helmet,use it as a toilet and then send it to his mourning widow,then steal it AGAIN!" :grin2:

Føles litt som at dette er omtrent slik de tror det er,de som laget den orginale snutten.

Det at de sammelikner å stjele en bil eller en veske med å laste ned,er strengt tatt idiotisk.Du innehar en ulovlig kopi,javel,men du har ikke rappet alle orignalene.

Tenker på at jeg nok aldri hadde spilt GTA serien dersom jeg ikke lastet ned ulovlige kopier av GTA Vice City og GTA 3 en gang i tiden.Men fordi jeg gjorde dette,så fikk jeg smaken på spilleserien,og har kun kjøpt orginal vare etter det.Spørsmålet er da,har ikke Rockstar egentlig tjent på dette i den store sammenhengen?Mange som laster ned,kjøper også orginalspillet etter en stund.En kompis av meg gjør det,for han er lei av å ha spillhylla full av nyanskaffa orginalspill som er dårlige.Mange laster ned for å prøve spillet,det er fakta og ikke fiksjon som enkelte påstår.Jeg kjøper kun orginalvare,men det er mye pga at jeg vil unngå de ofte mange bugsene som er på kopiert vare.Det er også greit å støtte utviklere slik at de faktisk lager fler spill :idea:

Endret av ArkArk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ha ha ha :D

Den videoen satt jaggu langt inn i lattersenteret!

"You wouldnt kill a policeman,steal his helmet,use it as a toilet and then send it to his mourning widow,then steal it AGAIN!" :grin2:

Føles litt som at dette er omtrent slik de tror det er,de som laget den orginale snutten.

Det at de sammelikner å stjele en bil eller en veske med å laste ned,er strengt tatt idiotisk.Du innehar en ulovlig kopi,javel,men du har ikke rappet alle orignalene.

Tenker på at jeg nok aldri hadde spilt GTA serien dersom jeg ikke lastet ned ulovlige kopier av GTA Vice City og GTA 3 en gang i tiden.Men fordi jeg gjorde dette,så fikk jeg smaken på spilleserien,og har kun kjøpt orginal vare etter det.Spørsmålet er da,har ikke Rockstar egentlig tjent på dette i den store sammenhengen?Mange som laster ned,kjøper også orginalspillet etter en stund.En kompis av meg gjør det,for han er lei av å ha spillhylla full av nyanskaffa orginalspill som er dårlige.Mange laster ned for å prøve spillet,det er fakta og ikke fiksjon som enkelte påstår.Jeg kjøper kun orginalvare,men det er mye pga at jeg vil unngå de ofte mange bugsene som er på kopiert vare.Det er også greit å støtte utviklere slik at de faktisk lager fler spill :idea:

 

 

Piratkopiering har bidratt mye til at spillinteressen og dermed spillmarkedet har eksplodert de siste åra. Men det holder selvsagt ikke for spillindustrien, de vil ha både i pose og sekk. En kapitalist kan ikke være fornøyd utad, det er bedre å sutre og klage til seg rettigheter. Ingenting galt med kapitalismen som sådan, men håper myndighetene gjennomskuer dette en dag. Uansett, nok off-topic :)

Lenke til kommentar
Ha ha ha :D

Den videoen satt jaggu langt inn i lattersenteret!

"You wouldnt kill a policeman,steal his helmet,use it as a toilet and then send it to his mourning widow,then steal it AGAIN!" :grin2:

Føles litt som at dette er omtrent slik de tror det er,de som laget den orginale snutten.

Det at de sammelikner å stjele en bil eller en veske med å laste ned,er strengt tatt idiotisk.Du innehar en ulovlig kopi,javel,men du har ikke rappet alle orignalene.

Tenker på at jeg nok aldri hadde spilt GTA serien dersom jeg ikke lastet ned ulovlige kopier av GTA Vice City og GTA 3 en gang i tiden.Men fordi jeg gjorde dette,så fikk jeg smaken på spilleserien,og har kun kjøpt orginal vare etter det.Spørsmålet er da,har ikke Rockstar egentlig tjent på dette i den store sammenhengen?Mange som laster ned,kjøper også orginalspillet etter en stund.En kompis av meg gjør det,for han er lei av å ha spillhylla full av nyanskaffa orginalspill som er dårlige.Mange laster ned for å prøve spillet,det er fakta og ikke fiksjon som enkelte påstår.Jeg kjøper kun orginalvare,men det er mye pga at jeg vil unngå de ofte mange bugsene som er på kopiert vare.Det er også greit å støtte utviklere slik at de faktisk lager fler spill :idea:

 

 

Piratkopiering har bidratt mye til at spillinteressen og dermed spillmarkedet har eksplodert de siste åra. Men det holder selvsagt ikke for spillindustrien, de vil ha både i pose og sekk. En kapitalist kan ikke være fornøyd utad, det er bedre å sutre og klage til seg rettigheter. Ingenting galt med kapitalismen som sådan, men håper myndighetene gjennomskuer dette en dag. Uansett, nok off-topic :)

 

Det er vel noe som heter mange vil ha fler og mange vil ha mer ja.Men som du sier,nok off topic for idag :whistle:

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...