Gå til innhold

Alternativ til Asus A7M266-VM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Asus A7V266-VM er veldig greit. Det MSI kortet så heller ikke dumt ut, men tror grafikkløsningen på asuskortet er bedre. Om du skal ha billigpc kan du se om de har noen demokort igjen på komplett, de hadde ihvertfall ganske mange A7V266-VM igjen sist jeg sjekket. Selv holder jeg på å bygge billigpc med Asus A7V133-VM.

Lenke til kommentar
Asus A7V266-VM er veldig greit. Det MSI kortet så heller ikke dumt ut, men tror grafikkløsningen på asuskortet er bedre. Om du skal ha billigpc kan du se om de har noen demokort igjen på komplett, de hadde ihvertfall ganske mange A7V266-VM igjen sist jeg sjekket. Selv holder jeg på å bygge billigpc med Asus A7V133-VM.

Komplett har visst noen demokort igjen, hadde glemt å sjekke der. Da blir det bestilling derfra. Har brukt kortet 2 ganger før med bra resultat, greit å holde seg til det jeg vet funker.

Lenke til kommentar
Her er et demokort som koster ca 100 kr mer enn A7N-266-WM men har 10 ganger bedre grafikkløsning (nForce2). Normalt ligger dette kortet på rundt 1000,-

Blir 300 mer enn A7N266-VM demo. Tror egentlig ikke han som skal ha det kommer til å merke forskjell på ytelsen, han klaget ikke på 200MMX'en før den tok kvelden. Får kanskje spørre for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...