Gå til innhold

Beste måten å tjene kjappe penger? (16år)


Chillin123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, trenger 3000kr så fort som mulig. IKKE noe kriminelt.

Kle deg fattislig slik at du ser ut som en rumensk tigger (husk å sverte ansiktet). Få tak i et falskt trekkspill. Sett deg ned foran et kjøpesenter, plasser et pappkrus på bakken og dra akkorder i hytt og pine. Folk gir deg gladelig penger for å holde kjeft.

 

G :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei, trenger 3000kr så fort som mulig. IKKE noe kriminelt.

Fra spøk til alvor.

Sett en annonse i avisen der du tilbyr deg å komme hjem til folk og skru sammen flatpakka møbler. Garantert du kommer til å få masse arbeid. Folk hater flatpakker som pesten og betaler gladelig noen hundringser for å slippe å skru dem sammen selv. Du kan faktisk få en grei levevei ut av det.

 

G :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei, trenger 3000kr så fort som mulig. IKKE noe kriminelt.

Fra spøk til alvor.

Sett en annonse i avisen der du tilbyr deg å komme hjem til folk og skru sammen flatpakka møbler. Garantert du kommer til å få masse arbeid. Folk hater flatpakker som pesten og betaler gladelig noen hundringser for å slippe å skru dem sammen selv. Du kan faktisk få en grei levevei ut av det.

 

G :)

Veit om én som prøvde dette her i Trondheim, og det slo ikke til.

Lenke til kommentar

Hei, trenger 3000kr så fort som mulig. IKKE noe kriminelt.

Fra spøk til alvor.

Sett en annonse i avisen der du tilbyr deg å komme hjem til folk og skru sammen flatpakka møbler. Garantert du kommer til å få masse arbeid. Folk hater flatpakker som pesten og betaler gladelig noen hundringser for å slippe å skru dem sammen selv. Du kan faktisk få en grei levevei ut av det.

 

G :)

Veit om én som prøvde dette her i Trondheim, og det slo ikke til.

 

Sier du det... Det forbauser meg. I sin tid jobbet jeg på en forretning der vi også solgte flatpakka møbler. Hadde plenty jobb på si med å skru sammen, siden forretningen ikke utførte denne tjenesten. God ekstrainntekt.

 

G :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sier du det... Det forbauser meg. I sin tid jobbet jeg på en forretning der vi også solgte flatpakka møbler. Hadde plenty jobb på si med å skru sammen, siden forretningen ikke utførte denne tjenesten. God ekstrainntekt.

 

G :)

Terskelen er nok atskillig høyere når du averterer i avisene ...

Lenke til kommentar

Sier du det... Det forbauser meg. I sin tid jobbet jeg på en forretning der vi også solgte flatpakka møbler. Hadde plenty jobb på si med å skru sammen, siden forretningen ikke utførte denne tjenesten. God ekstrainntekt.

 

G :)

Terskelen er nok atskillig høyere når du averterer i avisene ...

Så vær litt oppfinsom da. Dra til en møbelforretning og tilby dine tjenester slik at forretningen kan formidle kontakt.

G :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...