Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mail fra gamezone idag hvor de sa de sendte det i slutten av denne uken.

dvs mest sannsynlig fredag, og seinest lørdag, vil da uansett ha spillet på mandagen, kanskje lørdag om man er heldig.

 

Gamezone sender med brevpost, så tar vell i nesten alle tilfeller 1 dag med mindre man bor i nordnorge! Absolutt værdt ett forsøk, og det er vell forsåvidt like billig

Lenke til kommentar

Får Hardened edition ettersom jeg var på CoD XP, men det blir sendt fra Los Angeles på fredag. Aldri i verden om det rekker frem, så blir nok å kjøpe det så evt. levere tilbake disken jeg får senere.

 

Vet at Komplett skal få det inn på lager i løpet av dagen. Noen som har tips på noe små-spill butikker i Oslo området? Kanskje noen er villige til å selge tidlig!

Lenke til kommentar

jeg var der på battlefield-releasen, og da fikk jeg vite at de åpner klokka 22 på mw3 nattåpent også.

 

hvorfor ikke? :p jeg er dritgira på å teste det ut mot battlefield. ekke sikkert jeg kommer til å være i butikken i begge timene, men for meg høres det ut som en grei plan å stikke ned, spille litt mw3, kanskje kjøpe meg en kebab elno for å så kjøpe spillet og stikke hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...