Gå til innhold

Ny X58 maskin, random total heng


Anbefalte innlegg

Hei eder å alle så sikkert kverker meg i ratio 20/1 før jeg tilfeldigvis snublet over deg på huk ved et hjørne bakfra...

 

Har en 1 1\2 måned gammel ny X58 maskin alt nytt, alt oppdatert & bla-bla:

 

Dette skjer KUN i BF BC2 multiplayer og ikke i noen som helst andre sammenheng eller spill. Det som skjer er total heng/frys etter random 15~50 minutter med bare during som lyd ut av høyttalere.

Eneste vei ut er å trykke resetknappen.

 

Lite og ingenting er overklokket og maskinen overlever alle torturetests og spill ellers m.h.t. akkurat denne type feil.

Andre programmer eller spill ting kan krasje o.l men kommer da tilbake til desktop før eller siden.

 

Crysis2 på full blås og alt er godt og varmt gir ingen problemer.

 

Her i BF BC2 er det total heng og kun i MP. Fullførte singleplayer uten et hikk.

 

RAM og GPU er byttet uten forskjell.

 

Maskina er nå en MSI X58 maskin med i7 960 og GTX-580. Win 7 Ulti-64.

 

Hva er de hot 10 som må sjekkes?

Endret av Brakballe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk akkurat samme problem. Bare at det er i BF3. Lurer på om det er ram som blir tynet litt for hardt der? Er i feilsøkingsprosessen hvertfall :p

 

EDIT:

Prøv å spill på server uten punkbuster! Skal visst være en ting å sjekke! (Har selv surfet forums i tre dager nå).

Endret av Garmroth
Lenke til kommentar

Det er nok den crash buggen som mange sliter med. Gjør det selv. Feilen ligger i spillet, ikke i pc'n.

Blir nok fikset på update fra EA.

 

Jeg fikk ikke startet spillet med Punkbuster etter de anbefalte den nye BF3 pb updaten, så avinstalerte jeg pb og det virker. PC'n fryser dog en gang i mellom.

 

Game on!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...