Gå til innhold

Battlefield 3 produkt kode


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den med installasjonsbeskrivelser på norsk, finsk, svensk og dansk? Har stirret meg blind i flere timer nå. Har 2 stk hefter i boksen. Ett med de nordiske installasjonsbeskrivelsene (4 sider) og ett med engelsk beskrivelse (2 sider) Kan ikke se noen kode noen plasser. Hvordan skal den se ut? xxxx-xxxx-xxxx-xxxx?

Lenke til kommentar

Den med installasjonsbeskrivelser på norsk, finsk, svensk og dansk? Har stirret meg blind i flere timer nå. Har 2 stk hefter i boksen. Ett med de nordiske installasjonsbeskrivelsene (4 sider) og ett med engelsk beskrivelse (2 sider) Kan ikke se noen kode noen plasser. Hvordan skal den se ut? xxxx-xxxx-xxxx-xxxx?

 

På min står den på den engelske beskrivelsen som følger med i spillboksen. Den står nesten helt nederst på den første siden og ser slik ut:

 

Serial number: xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Byttet spillet mitt på Platekompaniet uten problemer, for når jeg forklarte problemet så kunne de fortelle meg at flere hadde kommet i retur uten noen produktkode. Noen som har stresset på trykkeriet? Uansett, fikk en utgave med kode denne gangen, så nå står det på nedlasting (!) hos Origin

 

Skytes!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...