sebbur Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Alle de du har satt i parentes har vært å finne på Meny her (Trondheim). Krysser det som krysses kan for at de også har Irn-Bru!
sebbur Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Gikk innom min nermeste Meny i dag. Fant ikke Irn-Bru
Knuttsen Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Hvorfor ikke brusmaskin? Etter jeg kjøpte for ca 1 år siden så har jeg ikke kjøpt en eneste brus. Er jo en helt fantastisk dings. Alltid brus/farris tilgjengelig og så deilig å aldri måtte drasse med tung brus fra butikken og ikke minst pante-herket. Synes det er rart så mange fortsatt kjøper brus når det er så mye enklere, billigere og ikke minst mye morsommere å lage det selv.
fenele Skrevet 17. desember 2011 Skrevet 17. desember 2011 Ja er mye bedre å lage selv, kjøpe cola sirup og litt coke å blande inn
Llandari Skrevet 7. mars 2012 Skrevet 7. mars 2012 Hvorfor ikke brusmaskin? Etter jeg kjøpte for ca 1 år siden så har jeg ikke kjøpt en eneste brus. Er jo en helt fantastisk dings. Alltid brus/farris tilgjengelig og så deilig å aldri måtte drasse med tung brus fra butikken og ikke minst pante-herket. Synes det er rart så mange fortsatt kjøper brus når det er så mye enklere, billigere og ikke minst mye morsommere å lage det selv. Hint: Det har noe med smaken å gjøre 1
Weedisgoodshit Skrevet 12. mars 2012 Skrevet 12. mars 2012 Iskald cola på boks er favoritten min! Utenom det er jeg glad i Fanta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå