Balthier Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg tror på deg. Jeg er vel et levende bevis på det. Mon tro hvordan jeg hadde fungert hvis jeg hadde sett mindre på tv og spill før kveldstid.
KarmaZ Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Mja, ikke rart de eldre "sliter" mer med det faste rituale, stå opp 9, legge seg 22. Det føles mer trøttendes gjennom hele dagen, tro det eller ei. Det faste rituale merkes veldig godt i helgene, når man kan sitte et par timer mer oppe, enn vanlig.
Dellers Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Trives best på 9 timer. Klarer meg med 8 innimellom, 7 dersom det kun er én dag. Lenger eller kortere fungerer dårlig. Har slitt med å sovne i det siste månedene, så blir alltid for lite slik at jeg føler meg ganske sliten konstant. I want my 9 hours back!
World Of Warcraft Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Er ikke sikker på hvor mye søvn jeg trenger, prøver å dra meg i seng 12, men blir ofte sittende til 1-2 tia før jeg hopper i køya, og sovner alt for ofte ikke før 3-4 tia. Sliter med at jeg er mega trøtt sånn 8-10 på kvelden, men blir mer våken rundt 12 tia.
Den Ukjente Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Etter en vanlig dag med 6 timer skole, endel lekser og 2-3 timers trening på kvelden, MÅ jeg ha MINST 8-9 timer søvn, for å være fokusert og konsentrert på skolen dagen etter. Gjerne mer også. I helger går det opp til alt mellom 10-13 timer. Er totalt sovedyr... Endret 30. oktober 2011 av NeBlix
Balthier Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Mja, ikke rart de eldre "sliter" mer med det faste rituale, stå opp 9, legge seg 22. Det føles mer trøttendes gjennom hele dagen, tro det eller ei. Det faste rituale merkes veldig godt i helgene, når man kan sitte et par timer mer oppe, enn vanlig. Altså, er du muggammel kan det være litt vanskelig å være årvåken for store deler av dagen. Bestemor tok seg ofte en høneblund på et par timer opptil flere ganger om dagen. Uff.. Jeg hater å si det, men jeg gikk egentlig ganske så lei av den konstante surmulingen hennes. Bestemor likte meg desverre ikke så godt, stakkars. Hun var svært nøysommelig med hvor jeg plasserte kopper, stoler, og ja, hverdagslige ting generelt. Særlig mot slutten var det svært ille. Hun ble mere og mere aggressiv, var overbevist om at jeg hadde stukket skjeen i tekoppen bare for å irritere henne osv.. Nå ble dette en skikkelig avsporing, men jeg kunne ikke dy meg nå som du fikk meg til å minnes om hu bestemor.. RIP Besta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå