Gå til innhold

Motorola Droid Razr - Råtassen fra Motorola


Anbefalte innlegg

razrdroid-m11.jpg

 

 

Skjerm 4,3 "

Skjermoppløsning 540 Piksel x 960 Piksel

RAM-minne 1000 MB

Prosessor: 1,2 GHz to kjerner (TI OMAP4430)

Minnekortstøtte microSD

Bluetooth v4.0

Kameraoppløsning 8 MP

Filmhastighet 30 fps

HD-opptak 1080p

Maksimal bildeoppløsning 3264 Piksel x 2448 Piksel

Maksimal videooppløsning 1920 Piksel x 1080 Piksel

Lydformatstøtte MP3, WMA, WAV

Videoformatstøtte H.264, MPEG-4

Vekt 127 g

Batteritype Oppladbart litium-ion

Standby, opp til 204 t

Dimensjoner (B x H x D) 130,7 mm x 68,9 mm x 7,1 mm

Taletid (2G), opp til 13 t

Endret av SubstansPrime
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spent på denne, interessert i å vite mer om motocast og hvor bra det fungerer.

Dessuten så er det jo kult med kevlar på baksiden. Lei av plastikkmobiler og er klar for å prøve noe nytt.

At den ikke har ICS ved launch er ikke så farlig siden man får en ulåst bootloader. Foretrekker custom ROMs uansett.

Lenke til kommentar

Samme her, Galaxy Nexus eller denne. Heller mere mot denne. ICS er jo bekreftet i begynnelsen av neste år iallefall. Noen av ICS-funksjonene er faktisk allerede impletert i motorola sin ROM. Totalt sett syns jeg ikke det er noe som slår denne. Bra ytre kombinert med bra indre er det desverre ikke mange av. Samsung tlf'er er stort sett plast, og det er jeg lei av. Nå skal jeg ha i pose og sekk, og det får jeg med denne. Blir nok å smekke igang en bestilling i morgen allerede på dustin.no ser den går for 4490,- der ....

Lenke til kommentar

Det har vært noe omtale i Norge, så absolutt.

Feks amobil motorola razor: vi prøverkjører motorolas stolthet

 

Edit - Ellers så er det mye omtale i utlandet. Mange forum diskuterer seg imellom om hva som gir mest; Galaxy Nexus eller Motorola Razr.

Hvis det bare er ICS som er den helt store forskjellen så er det jo ikke noe tvil om at det blir en motorola på meg, for ICS kommer jo til den iallefall. Det blir værre med å skaffe den kevlar/stål, gjøre den vanntett, sette inn skikkelig gode antenner og få tvers igjennom kvalitet på den.

Oi, glemte neste de tre mikrofonene som er på den! 2 til å fjærne støy som kan komme fra omeng, mens den førstna er den tredje som brukes til selve stemmen! ;)

Endret av Sckanksta
Lenke til kommentar

En ting som har irritert meg ved HTC og Samsung mobiler jeg har testet frem til nå har vært deres eget UI som er lagt på toppen av Android. HTC sitt Sense har jeg forsåvidt sansen for, men vil nok helst være foruten likevel.

 

Med Nexus får jeg vel helt vanilla, i motsetning til Razr hvor Motosomething ligger oppå? Og tar det vel også vesentlig lengre tid for nye versjoner av Android å finne veien til mobilen? Ihvertfall offisielt.

 

Utover det synes jeg mobilen ser veldig bra ut, både indre og ytre kvaliteter.

Lenke til kommentar

En ting som har irritert meg ved HTC og Samsung mobiler jeg har testet frem til nå har vært deres eget UI som er lagt på toppen av Android. HTC sitt Sense har jeg forsåvidt sansen for, men vil nok helst være foruten likevel.

 

Med Nexus får jeg vel helt vanilla, i motsetning til Razr hvor Motosomething ligger oppå? Og tar det vel også vesentlig lengre tid for nye versjoner av Android å finne veien til mobilen? Ihvertfall offisielt.

 

Utover det synes jeg mobilen ser veldig bra ut, både indre og ytre kvaliteter.

 

 

Motosomethingsaken :) har Motorola faktisk fått litt kritikk for. Noe som Motorolja har gjort noe med i Razr. Den er nedstrippa og blitt veldig "light" i forhold til de fleste andre og er strengt tatt bare apps nå med theme til. Dette gjør at Razr er kjapp og responsivt og lagger ikke i det hele tatt, tvert imot.

 

Jeg er av samme type, jeg bruker Titanium til å enten avinnstallere eller helt fjerne apps som jeg ikke bruker. Men i motorolaen så er det faktisk apps som jeg kunne tenke meg til å bruke faktisk :)

 

Hadde egentlig tenkt å vente på den nye Sony'en som kommer eller Nexus'en da, men denne motorolaen frister meg bare for mye. Skikkelig mannfolk-telefon ;) hehe

Lenke til kommentar

Denne eller Galaxy Nexus? Min neste telefon blir en av dem. Vanskelig valg, er det noen fordeler/ulemper ved dem?

Motorola har så langt ikke vært best i klassen på å oppdatere telefonene sine, for å si det veldig forsiktig, hverken med patcher eller oppdateringer til nye versjoner av Android. Om det stemmer som Looptop sir at det er fritt frem for cutom ROM, og du ikke har problemer med å installere custom ROM på telefonen din, trenger ikke det vare negativt. (Eller om du bare ikke er så opptatt av å alltid få siste versjon.)

 

Gammelt nytt, men telefonen støtter kun microsim dessverre.

Med mindre man ofte bytter mellom ulike telefoner, er jo ikke det noe problem. Vanlig simkort møter saks, og vips - microsim. Ellers har vel oppegående operatører for lengst begynt å sende ut begge deler, det gjør i hvert fall Chess.

 

Ser ikke helt poenget med microsim iom. at blassbesparelsen er så liten at det ikke har betydning, men det kommer en del telefoner med det i 2012, så det blir nok normen etter hvert.

 

red: Håper forreesten at ogg bare er glemt fra lydformatlisten ved en feil, det er en grunn til at streamingaktører heller bruker det enn mp3 - det er fullstendig overlegent mp3 på tilsvarende bitrater.

 

Problemet mitt er at jeg ikke klarer å glede meg før noen har testet lydkvaliteten i en telefon. For meg er det deal eller no deal, både generell jevn frekvensrespons ("god lyd") og bakgrunnsstøynivå, slik at man slipper sus med in-ear-plugger.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...