Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

vet ikke hva han vil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle menn setter høyere krav til jenter de er sammen med enn jenter de bare skal ligge med. Hvis han vil være med deg, er du derfor god nok til å ligges med. Jeg tipper dette er peniskomplekser eller noe slikt. Kanskje han følte exen slutte å like han fordi den var liten?

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar

wow dette var da en rimelig komplisert problemstilling vil jeg si. jeg tror at i stedet for å spekulere i noe sånt så må man settes ned og virkelig prate med hverandre.

 

det er jo absolutt ikke normalt å ha det sånn så da må du konfrontere ham og spørre hva som er galt?

 

hvorfor har vi ikke sex? f.eks..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror dere han lyver og att det ligger no mer i det?

hva i såfall kan det være. er så forvirra, og redd for att han ikke åpner seg :/

 

Han er full av piss...dvs. jomfru :D.. gutter som ikke vil ha, er dårlig tegn. Skaff deg en kar med selvtillit.

Endret av sls12
Lenke til kommentar

Det er jo ingen god følelse å gå rundt å bære på. Dessuten bør du ikke tvinge noen til å "legge" deg. Jeg synes det blir helt feil.

 

Altså det virker som du har tatt det bokstavelig og sett på sexen som en løsning. Det er jo det bakomliggende problemet som du vil finne ut av?

 

Her må du nesten pirke ut mer informasjon av ham i stedet for å bruke tvang. Det kan bare gjøre vondt verre.

Lenke til kommentar

han er ikke jomfru, har mange felles venner med ham, han var egentlig litt player før. Jeg satt meg ned og snakket med ham da sa han dette med hunn eksen. men har bare problemer med og tro på det. pga så voldsom forskjell så raskt.

 

 

Tar nok ganske lang tid før han blir ferdig med henne i huet.

Endret av sls12
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...