Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kvalme, fryser og uvel


Vannfrisk

Anbefalte innlegg

Ved flere tilfeller i år har jeg opplevd å bli uvel uten at jeg vet om det er noen spesiell årsak. Jeg har følt for å legge meg ned på gulvet (noe jeg også har gjort) for å bli bedre. Når jeg får disse "anfallene" oppleves det ved at jeg er svimmel, har vondt i magen, fryser og kaldsvetter. Mister all farge i ansiktet og vann hjelper ikke.

 

Noen som vet hva årsaken kan være? Vet det ikke er så enkelt gjennom den lille beskrivelsen, men tenker at det kanskje kan være mangel på en eller annen vitamin..?

 

Har opplevd dette minst fem ganger i løpet av det siste året.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres umiddelbart ut som angst anfall. Hvordan er du i tankene når dette skjer?

Hm... det har hendt en gang under forelesning, og da tror jeg ikke at jeg tenkte på noe spesielt. Er da dårlig videre resten av dagen. Veksler mellom å fryse og ha vondt i magen. Har tenkt på matforgiftning, men samtidig har det ikke vært noe jeg har spist som kan ha ført til det.

 

Men kan tenke meg til et eller to tilfeller hvor angst kanskje kan ha vært årsaken. Det har da vært i litt ukjente situasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...