Gå til innhold

Sniktitt: The Secret World (PC)


Anbefalte innlegg

@Lunalotic - Så jeg må skaffe meg en skikkelig PC? For det første så vet du null om hva jeg sitter på av hardware og for det andre så skulle man tro at et spill som kjører på teknologi som er nyere enn seg selv skulle kjørt noenlunde problemfritt. Men jeg får anta at i7 med 5970 (ikke Crossfire) og 12GB ram ikke er noe som kan kjøre AoC da...spillet lå til og med på en SSD ... og jo ... det er bugs i det området.@Ebbo - Samme til deg egentlig ... Her er ingen problemer å spore, da vil jeg tro at jeg hadde hatt problemer med flere spill men så å si alt jeg kjører er problemfritt og der det oppstår noe så er nok de problemene relatert til bugs i spillet (muligens de ligger i driverne dog). Jeg har ikke testet igjen etter driver updates.Er meget mulig spillet ikke liker ATI hardware, ikke vet jeg, men jeg vet at problemene var der ved forrige driver jeg kjørte på. Jeg har mer tro på det Bjohansen sier, at motoren er dårlig optimalisert.

 

Du er virkelig dum som ett brød... Har spilt spillet HELT siden release. Har en del lvl 80s.

 

Begynner stedet heter Tortage og ikke tortuga som noen sa ovenfor.

 

Stop å klag på AoC.. Dreamworld Enginen som TSW også skal bruke er blitt optimalisert, og holdes fortsatt på å bli optimalisert (sikkert pga smooth opplevelse til TSW).

 

For øyeblikket er AoC ett test spill for TSW, de tester server enginesa på AoC for å se hvordan det går. Så langt har de gjort en UTROLIG jobb med spillet, helt uforklarelig på hvor langt de har kommet, ENDA har de mye og gjøre ut 2011 og 2012. Foreslår at du går på AoC sine sider og leser litt, eventuelt prøver spillet på nytt med oppdaterte drivere...

Endret av Stevenbe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...