Gå til innhold

Hva synes dere om Justin Bieber

MissDragonTale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker han. Han har fått til noe, han synger bra og har et bra image. Jeg synes hatet er ganske patetisk. Tror det er mye misunnelse.

Skrevet

Korrekt, folk har ikke behov for 6 milliarder sangere. Verden har behov for ingeniører, lærere, økonomer, søppeltømmere, bønder osv. Uten folk som jobber i slike jobber vil verden gå til helvete.

• Liker 5
Skrevet

Korrekt, folk har ikke behov for 6 milliarder sangere. Verden har behov for ingeniører, lærere, økonomer, søppeltømmere, bønder osv. Uten folk som jobber i slike jobber vil verden gå til helvete.

Jeg skal bli ingeniør. Så derfor burde jeg ta plassen til Justin Bieber og bli et forbilde for ungdom. :w00t:

Skrevet

Man trenger da fin musikk også :)

Det er det man har sangere til:) :ph34r:

Men helt ærlig, han synger ikke så dårlig som mange skal ha det til. Han har bare vært litt uheldig med alle som hater han fordi de selv gjerne skulle vært han.

Skrevet

Jeg skal bli ingeniør. Så derfor burde jeg ta plassen til Justin Bieber og bli et forbilde for ungdom. :w00t:

Ja, folk så tidligere opp til astronauter og rakettforskere.

Mens nå er dette normen.

tumblr_laeeifTrVe1qepikfo1_400.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...