Gå til innhold

Chipset-vifte

ebe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne er ødelagt. Får man kjøpt ny? Kan ikke finne det noe sted. Hovedkort: Asus a7v-133-c. Spm til: Hvor kraftig CPU kan jeg kjøpe til dette kortet? Revisjon 1.05 står det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for svar :)

Kan noen være snille og peke på en spesiell chip-set-vifte jeg kan bestille til mitt HK?

Skrevet

takk for svar. har bestilt en slik kjøler nå. et siste spm: må jeg til på baksiden av hovedkortet (altså skru det ut) for å få av vifta?? Er to sånne runde knotter som det er fjæring i..

Skrevet
takk for svar. har bestilt en slik kjøler nå. et siste spm: må jeg til på baksiden av hovedkortet (altså skru det ut) for å få av vifta?? Er to sånne runde knotter som det er fjæring i..

ja du bruker tang trykker inn skruen på baksiden så får du vifta av.

Skrevet

er du helt sikker på det!? asus a7v-133c er jo ikke akkurat nytt da.. vil den ikke fungere i det hele tatt?

Skrevet
er du helt sikker på det!? asus a7v-133c er jo ikke akkurat nytt da.. vil den ikke fungere i det hele tatt?

tror ikke det. palomino er eldre enn thoroughbred.

hadde et asus a7v 133 kort selv. hadde en XP1600+, skulle oppgradere cpu, men måtte kjøpe ny hk også. (og minne).

Skrevet

nei du kan nok ikke bruke den ettersom det er en Thoroughbred prosessor og ditt hovedkort støtter bare palmino.

komplett har palmino prosessorer til salgs. Den beste er en AMD Athlon XP2000+

Godt råd kjøp den fort!!!

det er den siste palmino prosessoren de har og jeg tviler sterk på t de får inn nye.

Skrevet

det var bra.

Så nå at komplett ikke hadde palmino prosessorer og det tyder på at de aldri får dem inn igjen heller.

Så du var ganske heldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...