Gå til innhold

Her er Nokias første Windows-mobil


Anbefalte innlegg

<snip>

Jeg kan ikke si jeg ser likheten i noen av de iPod'ene du sikter til:

</snip>

 

Ikke? Dette var det første jeg tenkte på når jeg så bildet i artikkelen her:

 

7684793146068892.JPG?0.5439825316883024

 

Smaken er som baken tydeligvis.

 

Så det du sier er at alt som er firkantet og rosa ligner på iPod'en der? Må i såfall være gjennom cm-tykke applebriller du ser, for jeg ser over hode ikke noe likhet. Men kanskje ikke så rart at Apple saksøker og vinner fram hvis de selv og mange andre bruker samme sett med briller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser svært lekker ut denne her ja :)

Som noen andre nevnte her så kan formen på telefonen minne om ipod mini, med rette kanter oppe og nede og avrundede sider. Lurer på hvordan denne blir å ta inn og ut av lommen :hmm:

 

Rart å få dobbelpost når jeg bare trykket en gang på knappen :thumbdown:

Endret av Stagga89
Lenke til kommentar

Jeg har spart opp 5 lapper.... klar til å kaste dem etter denne så fort den slipper ut døra i Norge!

 

De som sammenligner med den gamle iPoden... dere kan ikke være seriøse; sett denne ved siden av på et bilde, og du har to produkter så forskjellige som det går. Les thisismynext sin anmeldelse av N9, og se på bildene. Den er rett og slett vakker.

Endret av PowerTorsk
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

/quote]Så det du sier er at alt som er firkantet og rosa ligner på iPod'en der? Må i såfall være gjennom cm-tykke applebriller du ser, for jeg ser over hode ikke noe likhet. Men kanskje ikke så rart at Apple saksøker og vinner fram hvis de selv og mange andre bruker samme sett med briller.

 

Er det mulig å ikke se at de har visse likheter? Eller prøver du bare å være vanskelig? Jeg synes denne Nokiaen er drit-tøff, og kan samtidig se at den minner litt om den gamle iPod mini. Det er forresten noe positivt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

/quote]Så det du sier er at alt som er firkantet og rosa ligner på iPod'en der? Må i såfall være gjennom cm-tykke applebriller du ser, for jeg ser over hode ikke noe likhet. Men kanskje ikke så rart at Apple saksøker og vinner fram hvis de selv og mange andre bruker samme sett med briller.

 

Er det mulig å ikke se at de har visse likheter? Eller prøver du bare å være vanskelig? Jeg synes denne Nokiaen er drit-tøff, og kan samtidig se at den minner litt om den gamle iPod mini. Det er forresten noe positivt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...