Gå til innhold

Corsair Vengeance 1500 Dolby 7.1 noen som har testet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Fikk testet headsettet nå. Var så vondt å ha på hodet at jeg sender det i retur.

 

Hva jeg la igjen på mpx:

 

Etter å ha lest en håndfyll med anmeldelser av dette settet som alle var veldig gode bestemte jeg meg for å gå til innkjøp. Fikk settet levert dagen etter av MPX, veldig bra! Lastet ned drivere fra hjemmeside og plugget i settet.

 

Bruker normalt ett Steelseries 5H V2, men pga "surround" hadde jeg lyst å oppgradere, noe som viste seg å være en tabbe.

 

Settet gnager på toppen av hodet etter rundt en time, og trykker også på ørene, men dette tar lengre tid før det blir irritasjonsmoment. Med Steelseries settet kan jeg spille en hel dag uten jeg merker noe ubehag. Det er også mye mer "luftig" rundt ørene.

 

Veldig "spak" lyd selv om du "basser" opp lyden i settets EQ. Det isolerer ute støy rundt deg, noe som kan være fordel eller ulempe. Jeg er ikke vandt med dette, så for meg ble det en ulempe. Det "puster" mye bedre enn Logitech sitt G35, noe som var en fordel, men Logitech G35 isolerer bedre.

 

Etter noe Skype og battlelog runder så er tilbakemeldingene på mikrofonen veldig gode.

 

Men ser meg nødt til å forsette å bruke Steelseries 5H V2, verdens mest behagelige headsett, så får jeg heller kjøpe meg ett lydkort som emulerer surround til dette settet.

 

Pluss:

 

God surround effekt.

 

Solid bygget.

 

God mikrofon.

 

Lang tøy ledning.

 

Minus:

 

Veldig ubehagelig for en voksen person med normalt hode. (Minus nok til at jeg ikke kan bruke de)

 

Dårlig bass, selv om du gasser den opp i EQ.

 

Presser på ørene og toppen av hodet.

 

LED lys på volumknappene som ikke kan skrus av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...