Gå til innhold

Hvordan fungerer 560 ti med vanlig 560 i sli?


kentyboy

Anbefalte innlegg

hei. sorry for dårlig emnetittel..

 

Jeg har et 560 ti superclocked gainward kort, kan jeg kjøpe et vanlig 560 kort å kjøre det i sli ? Jeg har i tillegg kjøpt ASUS P8H67 Deluxe, 8 g ram og intel i2600k, kjører med 600 w mist psu. Går det å kjøre 2 stk kort med den strømforsyningen ? Skal kjøre bf 3 på high ultra settings :)

 

Setter stor pris på litt hjelp :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, må korrigere det jeg har skrevet : jeg har kjøpt hovedkort:

ASUS P8P67 Deluxe B3, Socket-1155

skjermkort :Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX

Intel® Core™ i7-2600K Processor

Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB CL8

Så tror jeg at der var en 600 watt mist strømforsyning.

Da kan jeg kjøre sli uansett, men må vell oppgradere psu ?

Forslag? :dontgetit:

Endret av kentyboy
Lenke til kommentar

Hei igjen. Er det bedre å kjøpe 1 stk 580 kort istedet for å kjøre 2 stk 560 kort i sli pga microstuttering ? Jeg var inne å leste litt om sli å må si at jeg ble litt usikker nå :hmm:

 

 

EDIT: Da har jeg avbestillt kortet å strømforsyningen og går for å selge mitt 560 kort for så å kjøpe et bedre kort. Noen gode anbefalinger på et godt skjermkort til battlefield 3 ?

Endret av kentyboy
Lenke til kommentar

Hei igjen. Er det bedre å kjøpe 1 stk 580 kort istedet for å kjøre 2 stk 560 kort i sli pga microstuttering ? Jeg var inne å leste litt om sli å må si at jeg ble litt usikker nå

Om du ønsker mer ytelse er 560 Ti SLI den beste oppgraderingsmuligheten din til prisen nå. GTX 580 vil gi deg bedre oppgraderingsmuligheter i fremtiden, men vil også koste mye mer. GTX 560 Ti SLI vil være en potent kombinasjon nå og når du ønsker å oppgradere vil det være gode alternativer til en god pris.

 

GTX 560 Ti vil mest sannsynlig oppleves som raskere enn 580, og det er strengt tatt opplevelsen som teller. Ikke at du vil trenge SLI i voldsomt mange spill, men dette finner du nok ut av selv.

Lenke til kommentar

Hei igjen. Er det bedre å kjøpe 1 stk 580 kort istedet for å kjøre 2 stk 560 kort i sli pga microstuttering ? Jeg var inne å leste litt om sli å må si at jeg ble litt usikker nå

Om du ønsker mer ytelse er 560 Ti SLI den beste oppgraderingsmuligheten din til prisen nå. GTX 580 vil gi deg bedre oppgraderingsmuligheter i fremtiden, men vil også koste mye mer. GTX 560 Ti SLI vil være en potent kombinasjon nå og når du ønsker å oppgradere vil det være gode alternativer til en god pris.

 

GTX 560 Ti vil mest sannsynlig oppleves som raskere enn 580, og det er strengt tatt opplevelsen som teller. Ikke at du vil trenge SLI i voldsomt mange spill, men dette finner du nok ut av selv.

Jeg har bestemt meg for å kjøpe et annet kort etter å ha lest om problemet med microstuttering i sli. Har ikke lyst til å plages hverken med varmeutvikling, støy å hakking i spill. Noen anbefaling på skjermkort ? Helst nvidia .. :)

edit : Da skal jeg prøve det uansett. Blir ikke enig med meg selv så jeg skal prøve først :ph34r:

Endret av kentyboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...