Gå til innhold

Mer effekt av bass - Realtek


Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne få bassen min til å få litt mere effekt.

 

Jeg har gjort det før ved å på lydinstillinger, også på forbedrelser. Her har det vært mange forskjellige boosts, men etter jeg kjøpte meg ny data har jeg ikke dette lengere.

 

Derimot om jeg kobler til headsettet mitt, og går innpå egenskaper på det også forbedrelser så får jeg opp alle alternativene. Noen som har noe sånt problem? fått fiksa det? Eventuelt andre måter å gjøre det på?

 

Virker som dette bare er problem når jeg bruker lyd inngangen på PCen. Vet ikke hvorfor men..

 

Har lastet ned nyeste drivere, men det eneste som kommer opp under forbedrelser er: Lydstyrke utjevning.

 

Hadde vært fint om noen visste om det gikk an, eventuelt alternativer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installere drivere, og åpne det ved å trykke på et eller anne ikon i hjørnet på startlinja. Sjekk der.

Ja, jeg gjør det, men som du ser over, så får jeg ikke opp det vinduet. Jeg får opp noe som ikke har innstillinger i heletatt. Og er heller ikke noen knapp som gjør at jeg kommer emg inn til disse innstillingene.

Lenke til kommentar

Ikonet heter Realtek HD Audio Manager og ikonet er helt likt. Mulig det er forskjell fra xp/W7?

 

Jeg lastet de ned selv fra hjemmesiden til realtek, for hadde først driverene som lå på PCen når jeg kjøpte den, men der var det akkurat det samme, så tenkte at det kanskje funket å laste ned drivere på nytt, men det funka da altså ikke.

Lenke til kommentar

Så ikke bildet du postet over, men det er ganske så likt det jeg har, bare at jeg har flere alternativer.

 

 

Ellers så kan jeg anbefale Breakaway Audio Enhancer, fikk jævla mye bedre lyd her når jeg testa det.

Skal teste det nå. Takk!

 

209j02s.png

Der har du bildet.

Som du ser har jeg INGEN alternativer :p

Vet ikke helt hvorfor det er sånn.

 

EDIT: Missforstod, trodde du ikke hadde sett det enda.

Men kan det ha noe med at jeg bruker bærbar elns? Virker uansett veldi rart.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...