Gå til innhold

Oppsett til ny PC; ser etter litt ekspertise


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal PC-en brukes til? Har du noe budsjett?

Sånn til info, hvis du skal ha hel-modulær PSU så er ikke den den rette. Den er halvmodulær. Har ikke mye å si da de kablene som er på, er kablene til hovedkortet og skjermkortet. Hvilken som helst 80 plus gold energy star gjør susen tenker jeg. Jeg ville valgt en annen HDD, denne her er nok den beste blant HDD. Jeg vet nå ikke helt hva du skal med 16gb ram da, men det spørs jo på bruksområdet til PC-en.

MVH

Lenke til kommentar

Hva skal PC-en brukes til? Har du noe budsjett?

Sånn til info, hvis du skal ha hel-modulær PSU så er ikke den den rette. Den er halvmodulær. Har ikke mye å si da de kablene som er på, er kablene til hovedkortet og skjermkortet. Hvilken som helst 80 plus gold energy star gjør susen tenker jeg. Jeg ville valgt en annen HDD, denne her er nok den beste blant HDD. Jeg vet nå ikke helt hva du skal med 16gb ram da, men det spørs jo på bruksområdet til PC-en.

MVH

 

Tusen takk for feedback. 16 GB er for show off. Har du link til en slik PSU? Finner et par på komplett, men noen av produkt feedbacken sier at de er defekte. Er alle sånn hel-modulær som du snakker om?

La til HDD i handlevogna, takk ;)

 

Edit: PCen er til gaming osv. Budsjettet er på 22k tenker jeg.

Endret av bi_a_op
Lenke til kommentar

 

Hva skal PC-en brukes til? Har du noe budsjett?

Sånn til info, hvis du skal ha hel-modulær PSU så er ikke den den rette. Den er halvmodulær. Har ikke mye å si da de kablene som er på, er kablene til hovedkortet og skjermkortet. Hvilken som helst 80 plus gold energy star gjør susen tenker jeg. Jeg ville valgt en annen HDD, denne her er nok den beste blant HDD. Jeg vet nå ikke helt hva du skal med 16gb ram da, men det spørs jo på bruksområdet til PC-en.

MVH

 

Tusen takk for feedback. 16 GB er for show off. Har du link til en slik PSU? Finner et par på komplett, men noen av produkt feedbacken sier at de er defekte. Er alle sånn hel-modulær som du snakker om?

La til HDD i handlevogna, takk ;)

 

Edit: PCen er til gaming osv. Budsjettet er på 22k tenker jeg.

 

Ja ser greit ut det, men hvorfor ikke droppe ut 16gb, ta 8gb ram. Bytte ut prosessor med i5-2500k som er like bra og i noen tilfeller bedre enn i7-2600k til gaming? Deretter bruke pengene til overs til enten ett GTX580 kort eller to GTX560ti kort som du da kjører i SLi.

Endret av Boil In Bag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...