godingen00 Skrevet 12. oktober 2011 Skrevet 12. oktober 2011 Hei, jeg er en gutt på 18 år, og har tenkt å drive med styrketrening, spesielt nå når fotballsesongen er over. Må bygge meg opp til neste sesong, gå opp i vekt og muskelmasse. Lurer på om noen kan hjelpe meg med program. Får trent alt fra 2-4 ganger i uken, 4 når det er pause, men det er ikke enda. Har tenkt på dette: A Knebøy Benkpress Pullups u/vekter Dips Planken Situps B Knebøy Militærpress Markløft Pullups m/vekter Planken Situps Så trene A,B,A.... osv. Noen som har noen andre forslag? Kanskje et fullkroppsprogram istedet? Foreløpig kan jeg ikke trene markløft og knebøy pga skade i ryggen, men skal begynne på når jeg er bra igjen. Trene det andre imens. Mvh godingen00
Swafty Skrevet 12. oktober 2011 Skrevet 12. oktober 2011 Hva med dette? A: Knebøy Benkpress Roing Pullups Mage B: Knebøy Militærpress Markløft Dips Mage Ta 5 sett på alt, og rundt 5 reps på alt. På mark pleier jeg ta 2 sett. pullups og dips kan du ta 3 sett med så mange reps du orker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå