Gå til innhold

Spørsmål om BCAA


Anbefalte innlegg

Jeg har lest rundt omkring at BCAA er en fin måte å få i seg nok protein + et bra kosttilskudd, så tenkte å prøve ut dette.

 

Men bør jeg, som driver mest med kardio, bruke dette?

 

Hva slags BCAA anbefales? Hva bør jeg kjøpe? Gjerne link.

 

Hva med denne? http://www.x-life.no/bcaa_300g_orange/P_1164

 

På forhånd takk. :thumbup:

Endret av Kranjcar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du har misforstått litt.

 

Det er ikke noen proteiner i det BCAA-produktet, men du får cirka de samme aminosyrene som du ville fått av en proteinshake tredve minutter før trening.

 

Jeg tar BCAA's hvis jeg skal trene i fastet tilstand tidlig på morningen og det er noen timer til jeg skal spise.

Lenke til kommentar

Jeg tror du har misforstått litt.

 

Det er ikke noen proteiner i det BCAA-produktet, men du får cirka de samme aminosyrene som du ville fått av en proteinshake tredve minutter før trening.

 

 

Hva er i BCAA, da?

 

 

Jeg tar BCAA's hvis jeg skal trene i fastet tilstand tidlig på morningen og det er noen timer til jeg skal spise.

 

Hvorfor?

Lenke til kommentar

Jeg tror du har misforstått litt.

 

Det er ikke noen proteiner i det BCAA-produktet, men du får cirka de samme aminosyrene som du ville fått av en proteinshake tredve minutter før trening.

 

 

Hva er i BCAA, da?

 

Jeg tar BCAA's hvis jeg skal trene i fastet tilstand tidlig på morningen og det er noen timer til jeg skal spise.

 

Hvorfor?

 

Aminosyrer.

 

Hindrer musklene dine i å bli katabolske, altså å fortære seg selv for næring. Dette er ikke noe å tenke på hvis du ikke går lenge uten mat etter trening, f.eks hvis du driver med periodisk fasting og trener tidlig på morningen.

Lenke til kommentar

Hindrer musklene dine i å bli katabolske, altså å fortære seg selv for næring. Dette er ikke noe å tenke på hvis du ikke går lenge uten mat etter trening, f.eks hvis du driver med periodisk fasting og trener tidlig på morningen.

 

Da er det i så fall optimalt, da jeg driver med periodisk fasting, og som regel trener på tom mage! :thumbup:

 

Prøver det jeg, også får jeg se om jeg får noe effekt av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...