lab161 Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 filnavnet er Lord of the Rings_Return of the King Trailer.St_Luzifer-mov. Hva trenger jeg for å spille den av?
Npt Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 www.apple.com -> quicktime (som forvøvrig er en ekkel browser)
jokki Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 så vidt jeg vet så har apple copywright på mov.codecet og det gjør at bare de kan lage lovlige spillere til mov.filer. Ja du trenger quicktime til å se traileren din. Hvor fant du den? jeg og vil se den
Lautsprecher Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 elller Quicktime Alternative Mindre ressurskrevende???
alex100 Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 tenkte jeg kunne skyte inn et spørsmål her: jeg har en film som jeg har lastet ned. den er avi. fil. bilde funker fint. dvd kvalitet. men lyden funker ikke? noen som kan komme med noen forslag?
AMPFILER Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 tenkte jeg kunne skyte inn et spørsmål her: jeg har en film som jeg har lastet ned. den er avi. fil. bilde funker fint. dvd kvalitet. men lyden funker ikke? noen som kan komme med noen forslag? feil i avi filen. tror kansje du ikke har lasta ned absolutt hele filen. men med divx fix så retter du på det.
gspr Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 tenkte jeg kunne skyte inn et spørsmål her: jeg har en film som jeg har lastet ned. den er avi. fil. bilde funker fint. dvd kvalitet. men lyden funker ikke? noen som kan komme med noen forslag? Tror heller at du mangler lydcodecet som er i bruk. Sikkert AC3 eller noe. Sjekk doom9.org.
P@rm@nn Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 tenkte jeg kunne skyte inn et spørsmål her: jeg har en film som jeg har lastet ned. den er avi. fil. bilde funker fint. dvd kvalitet. men lyden funker ikke? noen som kan komme med noen forslag? Ja, du må ha lydcodecen. Du kan først prøve å innstlalere audiofilters.zip herrifra. Om ikke det hjelper så må du finne ut hvilken codec filmen bruker. Da bruker du programmet gspot (ingen morsomme kommentarer nå). Siden deres er nede for øyeblikket, men du kan se på den via google sin buffer.
lab161 Skrevet 10. august 2003 Forfatter Skrevet 10. august 2003 Jeg får ikke denne qiucktime filen til å spille av???? Instalert quicktime, men den funker ikke. Prøver jeg mediaplayer får jeg lyd men ikke bilde. I quicktime skjer det ingenting. Er ikke filnavnet litt merkelig her. Burde det ikke vært .mov og ikke -mov????
jokki Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 prøv å gjør om navnet til .mov se om det hjelper. hvor fant du fila? jeg vil og ha den
alex100 Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 Da bruker du programmet gspot (ingen morsomme kommentarer nå). kunne ikke holde meg men takk for hjelpen! den første linken funket!
Moveman Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 http://www.t-e-s.net/~dsr/stuff/lotr3.mov Klippet kan lastes ned her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå