Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

En god fm sender


Virke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke byttet spiller som sagt da dette er innebygd. Skulle jeg mot formodning gjøre det så koster det nok 3-4 tusen.

 

Skal prøve litt mer i kveld muligens. Må bare bytte batteri på bilen først...

 

Vel jeg håper da den er innebygd, så du slipper å drasse rundt på den hele tiden, hehe.... Alle biler som har stereo, har den innebygget, med mindre du har en bærbar cdspiller stående i baksetet eller noe ;)

 

Åssen bil har du da? Det er som regel enkelt å bytte ut den FABRIKKmonterte spilleren :)

Lenke til kommentar

Jeg har også en fm sender, ettersom bilen jeg bruker ikke er min og har ikke AUX. min skurra lyden ihjel, men om du prøver å skru ned lyden på enheten (da mobilen eller MP3 spilleren), og sett frekvensen på FM senderen til en lav frekvens. jeg bruker 91.2 og det er en tom kanal her og funker fet for min del!

 

Men jeg støtter det Cossiemk1 sier med å bytte spilleren. kan komme langt med det! en venn av meg kjøpte en av de dyrere nå for litt siden og optimerte lyden i bilen stort. da er det kanskje verdt de 3000? med langt bedre lyd og AUX? kanskje t.o.m en skjerm? kan ikke stort om sånne spillere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...