chillpill Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 maskina mi auto-detecter primary slave hd'en min når jeg booter (like etter ram-sjekken) men like etter når den tabellen kommer opp, så henger den seg når den kommer til der størrelsen på hd'en skal stå.. når jeg prøver å auto-detecte i selve bios'en så henger alt seg, og jeg må reboote.. hd'en funker fint i en annen maskin, og den har fungert fint før. problemet oppstod etter at jeg tok ut og inn ide-kabelen. noen som vet hva som kan være galt?
Lautsprecher Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 DU TRENGER IKKE POSTE FLERE GANGER!!! *IrRiTeReNdE*
texaco Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 humm.. lautsprecher... hører jeg omnibus? sorry... måtte bare Tilbake til tema: Dobbelsjekk kabelen... Har du bytta kabel? Sitter kabel godt?
Lautsprecher Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 humm.. lautsprecher... hører jeg omnibus?sorry... måtte bare Visste ikke helt hva jeg skulle kalle meg her på forumet, å da ble det den sangen jeg hørte på akkurat da :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå