Gå til innhold

Kommentar: – I dag skal alt være "smart"


Anbefalte innlegg

Bare jeg som kniser litt over disse "KOMMENTAR"'ene. Virker som om forfatterene er mer interessert i å bare ha et bilde av seg selv med en form for skrytetekst under for å styrke troverdigheten av artikkelen.. spesielt nå som hele redaksjonen omtrent har skrevet en hver på 2 uker (overdrevet, ja)

 

Syntes det er kjekt det satses på kommentarer og det er fint det gis litt informasjon om hvem som skriver det, når det tross alt er personlig mening som fremmes.

 

Her er det eksemeplvis greit å enkelt kunne lese at det er en fra IKT-Norge som skriver, ikke en fra redaksjonen. Dette er ikke annet enn innføring av det som i årevis har blitt betegnet som leserbrev og er intet nytt. Beskrivelsen her var jo også ganske så objektiv.

 

Er det ikke greit at du vet hvem som har skrevet leserbrevet? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva du mener. Tv-er singletasker, de er properitære og låst mht grensesnitt og konfigurasjon ellers.

 

Kommentatøren går fem på når han tror at dette er å anse som smarte tv-er, når det i sammenligning med telefoner (som også er smarte i følge han) har mer til felles med dumbphones, der uttrykket vitterlig har sitt opphav. Å betale i dyre dommer for å gjøre en ting om gangen helt feil har dessuten ingenting med smart å gjøre.

 

Heller 16bits minneaddresering fra 486 som jeg kan bruke som jeg vil enn 16 kjerner som kverner en elendig nettleser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...