ArsEna Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Savner High Voltage. High Voltage er et helt fantastisk album ja, og burde nok være på enhver liste, på samme måte som Powerage. AC/DC har levert så mange kvalitetsalbum at jeg må innrømme at plass 4 og 5 var vanskelig å bestemme, High Voltage er ikke langt bak, men Problem Child, Rocker og Dirty Deeds Done Dirt Cheap er hovedgrunnene til den plasseringen. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 1. Powerage 2. If You Want Blood... You've Got It 3. Highway To Hell 4. High Voltage 5. Dirty Deeds Done Dirt Cheap Der har du fasiten Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Back In Black er nok best. Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 1. Powerage2. If You Want Blood... You've Got It 3. Highway To Hell 4. High Voltage 5. Dirty Deeds Done Dirt Cheap Der har du fasiten Du liker Bon Scott bedre enn Brian Johnson ser jeg. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Selvsagt :-) Og nei, Back In Black er ikke best. Mulig du liker den best. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 pfff. Det var jo skikkelig comeback for gutta, det da! Skal sies jeg ikke er noe stor fan uansett forresten, menneh, BiB, High Voltage og Highway To Hell likte jeg før vaffal. Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Topp fem vokalister: 1. Roy Khan 2. Tarja Turunen 3. Jørn Lande 4. Simone Simons 5: James Hetfield Topp fem sanger av Kamelot: 1. Center of the Universe 2. The Human Stain 3. Abandoned 4. Soul Society 5. Across the Highlands og så til slutt... Topp fem band innen sjangrene symphonic/power metal: 1. Kamelot 2. Nightwish 3. DragonForce 4. Allen/Lande 5. Epica Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Lenge siden noen har posta her gitt! Topp 10 artister den siste uka: 1. Beef Terminal 2. Wormed 3. Robert Rich 4. The Ruins of Beverats 5. 65daysofstatic 6. Aes Dana 7. Fleshcrawl 8. Rome 9. Jóhann Jóhannsson 10. Sigur Rós Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Toppliste over In Flames album 1. The Jester Race (1996) 9/10 2. Whoracle (1997) 8,5/10 3. Clayman (2000) 8/10 4. Colony (1999) 7,5/10 5. Lunar Strain (1994) 7,5/10 6. Reroute to Remain (2002) 6/10 7. Soundtrack to Your Escape (2004) 5/10 8. Come Clarity (2006) 4/10 9. A Sense of Purpose (2008) 2/10 Endret 30. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 8. Come Clarity (2006) 4/10 wut ? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Som du ser ut fra listen er det In Flames opprinnelige stil jeg foretrekker. Etter Clayman ble stilen mer og mer kommersiell og "clean". I Come Clarity er dette svært tydelig, og i A Sense of Purpose er det så ille at jeg ikke klarer å høre på det. Tekstene er nå langt mer personlige, noe jeg ikke liker. Den deilige melodiske deathmetalen som var å finne i de første albumene er også borte vekk. Nå vil jeg beskrive stilen som alternativ heavy pop. Endret 30. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Clayman er ganske grei, Soundtrack to your Escape er (var) mi favoritt da jeg hørte på de. The Quiet Place og Evil in a closet ;D Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jotun, Goliaths Disarm their Davids, Lord Hypnos, The Jester Race, Worlds Within the Margin etc.. Der har du noen skikkelig gode slagere. Etter In Flames fryktelig utvikling har jeg nesten blitt flau over å si at jeg hører på bandet. De fleste kobler jo In Flames til det nye makkverket. Endret 30. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hørt Sepultura? kanskje noe for deg hvis du liker best gamle In Fleims. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Aye aye, Infenso. Gammel In Flames er og blir best. Whoracle er favoritt-skiva mi. Elsker den litt "garasje"-aktig stemningen og sounden som de tidligere albumene har. Litt røffere og mer "sjel" liksom. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 The Jester Race er In Flames favoritten min. Rett og slett fantastisk skive. Deretter vil jeg si Colony er ganske bra, samme med Whoracle, mens Clayman er såvidt bra nok. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Da er 2008 på hell, og da passer det fint å oppsummere 1968, som nå er 40 år siden. Topp 20 album fra 1968 1. The Zombies - Odessey & Oracle 2. Os Mutantes - Os Mutantes 3. The Pretty Things - S.F. Sorrow 4. The Kinks - The Kinks Are The Village Green Preservation Society 5. The Beatles - The Beatles 6. The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter 7. The Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake 8. Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida 9. The Rolling Stones - Beggars Banquet 10. Jeff Beck - Truth 11. Pink Floyd - A Saucerful Of Secrets 12. The Velvet Underground - White Light/White Heat 13. The United States Of America - The United States Of America 14. Simon And Garfunkel - Bookends 15. The Byrds - The Notorious Byrd Brothers 16. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland 17. Caravan - Caravan 18. Traffic - Traffic 19. Ravi Shankar - The Sounds Of India 20. Big Brother And The Holding Company - Cheap Thrills Lenke til kommentar
Assistentbjørnen Basse Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 klarer selv ikke å fordra nyere In Flames, men har ikke noe som helst imot deres eldre materiale, selv om jeg ikke er noen enorm Melodic Death fan. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Alle metal band som var bra en gang blir dårlig! Sånn er det med stort sett alle band! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Bortsett fra f.eks. Opeth som har bare blitt bedre og bedre, Watershed slår alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå