Minecrafter Skrevet 7. oktober 2011 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Jeg har hatt en liten klump på under 1cm diameter (ca) i noen dager nå... jeg aner ikke hva det er og begynner å lure, den ligger på innsiden av armen, nesten helt inne med albuen/biceps. den ligger kanskje 1-2mm under huden. den er ikke vond men er ubehag når jeg klemmer på den. det er ikke brudd på huden og har ikke skadet/slått meg der. Endret 7. oktober 2011 av n00gai101
Minecrafter Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Skrevet 7. oktober 2011 nei det er ikke en kvise, de ligger ikke så dypt og ikke i innsiden av albuen.
BuffyAnneSummers Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Kviser kan ligge overalt, og kan faktisk ligge som en ''klump'' og være ubehagelige å pirke på før de kommer ''ut''. Forøvrig hørtes det mer ut som en liten fettansamlig som kan forekomme hos absolutt alle sammen.
Minecrafter Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Skrevet 8. oktober 2011 Sitter den fast? sitter på en måte fast i huden, ikke i fettlaget under eller muskler/sener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå