Gå til innhold

Hva f... skjedde?


Ideal

Anbefalte innlegg

Her kommer en utblåsning.

 

Prisguide.no pleide å være et fantastisk verktøy.

 

Så fikk en eller annen fjott det for seg at "her skal det oppgraderes".

2.0 ble fullstendig ubrukelig, og er den dag i dag fullstendig rævva.

 

Jeg beklager å si det, men siten er fullstendig ubrukelig. U B R U K E L I G.

 

Fordelen med den gamle siten var at den funka.

 

En overgangsperiode brukte jeg old.prisguide.no, men den forwarder bare til den nye nå.

 

Jeg ønsker da å stille et spørsmål eller to.

 

Hva f... gikk galt?

Hva f... tenker dere på, når dere tviholder på denne nye siten som INGEN liker, og er HELT ubrukelig, i stedet for å bare gå tilbake til det gamle formatet som faktisk VIRKET!?????

 

Jeg gleder meg til å høre hvilken apekatt som er ansvarlig for dette tullet!

Venter spent på svar fra sjefsapekatten.

 

Takk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har dårlig tilpassningsevne, eller..?

Designet gjorde at mange kunne forvirre seg litt, men etter litt tilpassing skulle dette greie seg fint.

Nå vet ikke jeg hva du spesifikt benytter prisguiden til; hvilke valg og hvilken informasjon du ønsker.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å høre hvilken apekatt som er ansvarlig for dette tullet!

Venter spent på svar fra sjefsapekatten.

 

Apekatten som er ansvarlig for Prisguide er meg :-)

 

Jeg beklager å si det, men siten er fullstendig ubrukelig. U B R U K E L I G.

 

Kan du si noe mer om hva som gjør den ubrukelig? Er det designet som gjør at du ikke finner det du leter etter, er det funksjonalitet som mangler, eller er det feil i produktdata og priser som er problemet?

 

Jeg ønsker da å stille et spørsmål eller to.

 

Hva f... gikk galt?

Hva f... tenker dere på, når dere tviholder på denne nye siten som INGEN liker, og er HELT ubrukelig, i stedet for å bare gå tilbake til det gamle formatet som faktisk VIRKET!?????

 

Dessverre var det ganske mange ting som gikk galt ved lansering av v2, men dette begynner også å bli en stund siden. Jeg fikk ansvaret for Prisguide da vi fusjonerte i januar, og i mine øyne er Prisguide den viktigste tjenesten vi har. Derfor har vi også gjort en hel drøss med oppgraderinger og forbedringer i år.

 

Det kan se ut til at vi må bytte design på Prisguide. Ikke fordi vi er misfornøyd med hvordan tjenesten ser ut i dag, men fordi vi må vise frem at det har skjedd ekstremt mye med tjenesten de siste månedene.

 

Her er noen av forbedringene vi har gjort i de siste to ukene:

- Nytt boks på Prisguide-forsiden som viser de siste testene i nettverket

- Prisene fra nettbutikkene hentes inn oftere enn tidligere

- Vi har tatt i bruk Varnish for å gjøre Prisguide enda raskere

- Prisvarslingen er forbedret og har blitt veldig populær(!)

- Prishistorikken har fått nye grafer

 

Gi oss gjerne både ris og ros! Vi er svært takknemmelig for alle tilbakemeldinger, og vi forsøker å gjøre noe med alle sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi har en liten gjeng som jobber med å legge inn produkter i Prisguide og sørge for at prismatchingen er riktig. Det er Dotten som organiserer dette arbeidet og som har best oversikt over hvor det er behov, men jeg regner med at han har jevnlig behov for flere folk.

 

Like viktig er det at dere er flinke til å sende oss tips når dere ser ting som er galt. Ved å klikke på lenken "Tips oss" kan dere sende oss tips som går direkte til de som kan rette feilen. Målsetningen er at alle feil skal rettes i løpet av 1-2 timer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen store problemer i prisguiden for tiden ja.

 

Når jeg prøver å filtrere søke mitt til Interne komponenter --> Skjermkort --> AMD/ATI Radeon HD 6xxx så laster siden på nytt, men det eneste som blir endret er at det blir satt opp som filtrert, men det er det så absolutt ikke. Med mindre "Gainward GeForce 8400GS HDMI 256MB" er en del av 6xxx serien til AMD.

 

Og når det går, noe som hender en av ti ganger så får jeg opp 6990 til en tusen lapp. Trykker jeg på linken så kommer pixmania øverst på listen over butikker, men ikke med et 6990 til 1000 kroner, men en støvsuger.

 

Edit: Og det er bare et eksempel. Om jeg sorterer fra lav til høy pris så er vel de ti øverste skjermkortene feilpriset på forsiden.

Endret av Rikkely
Lenke til kommentar

Vet ikke om det her er meningen, men designet ser litt ødelagt ut i Chromium 15 for Linux.

 

Dette skal vi kikke på. Skal definitivt ikke se slik ut. Takk for tipset!

 

For å være ærlig har jeg sluttet å bruke prisguide. Er over på konkurrentenes alternativer nå, og så langt fungerer det utmerket. Til og med med egen mobilapp.

 

Vi har ingen egen mobilapp, men har en egen mobilversjon. Jeg tror det er veldig lite vi ikke får til i vanlige mobilsider som ville vært mulig med en mobilapp. Når det er sagt har vi helt klart et stort forbedringspotensiale på mobilsidene våre.

 

Det kommer også flere nye funksjoner på Prisguide fremover. For noen dager siden lanserte vi oversikt over butikkenes faktiske leveringstider. Leveringstidene baserer seg på leveringstiden som er oppgitt i kundenes butikkerfaringer, og gir et veldig klart bilde av hvor lang tid butikkene bruker på å levere varene.

 

I løpet av 14 dager håper vi å kunne lansere enda en ny tjeneste som jeg har veldig stor tro på. Vi startet utviklingen denne uken, og det så langt ser det ut til at dette kan bli et veldig bra konsept.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...