Gå til innhold

Hva skal til før moderatorene reagerer ?


Anbefalte innlegg

I topic står det "Komplett gjorde at hovedkort og RAM brant opp!!!" og bruker sier selv at topic var valgt som blikkfang.

Her vet brukeren at topic er feil, likevel henger han/hun ut et navngitt firma, det burde jo kvalifisere til utkastelse for lang tid, for det jeg vet er det også en straffbar handling.

Hvis hardware.no skal bli tatt seriøst burde moderatorene grepet inn for lengst, om ikke annet for å understreke at hardware.no er et seriøst forum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et enormt antall meldinger som postes hver dag. Vi har ikke kapasitet til å lese alle, så vi er avhengige av at folk sier fra til oss. Du kan nå moderatorer som er online via PM, eller du kan sende mail til [email protected] (mail til forumstyret), så ordner det seg.

 

For øvrig kan det i enkelte tilfeller være like greit å ikke gjøre noe med slike innlegg. Dersom det spesifikke tilfellet du nevner ikke har rot i virkeligheten, henger brukeren seg selv ut. Og det er det ingen regler mot... ;)

 

Men som sagt: PM eller (i "verste" fall) epost burde fungere godt nok.

Lenke til kommentar

Hva pleier man å skrive i pm da?

no sånt som:

"Hei, kan du ta en titt på denne posten?"

eller:

"Hei, jeg syns at denne posten bør stenges pga det og det."

eller?

Jeg har tenkt på å sende pm noen ganger, men har alltid fått det til å høres ut som om jeg roper på mamma :p

Lenke til kommentar
Yummy din f#!!##"¤%n. :yes:

 

Har du hørt om å skaffe flere moderatorer og få bedre oversikt over forumet.

 

Nybegynneren, din #¤#%%¤/¤% ¤#%#¤/& #¤%¤#% #¤% ******** #¤%#¤!!!!!!!!!!!!! :grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::yes:

 

Moderatorer må være medarbeidere i nettverket, og for mange kokker skaper mye søl. Særlig kokker som ikke har tilgang til våre interne kommunikasjonskanaler. Dessuten er moderatorbehovet for såvidt godt nok dekket, men vi er fortsatt avhengige av "tips fra publikum". Det er ingen målsetning å ha så mange moderatorer som mulig - vi tenker kvalitet foran kvantitet. Det vi _kan_ og _bør_ gjøre, er å forenkle det å melde fra til moderatorer. For eksempel gjennom en knapp "varsle moderator" elns.

 

LoS: Her er to PM's jeg har mottatt:

 

 

Eventuelt noe slikt:

 

Tema: Feilposting

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=137091, bruker er ute etter hvilke komponenter han skal kjøpe istedenfor de som psdata ikke har inne.

 

Mer trenger det ikke å være. Vi ser jo fort selv hva som er problemet, men det er en fordel om dere linker direkte til det innlegget det er snakk om. Dersom dere tar en titt rett til venstre for "Skrevet: ...", ser dere en firkant. Bak den gjemmer det seg en link direkte til gjeldende post. For eksempel går følgende link direkte til et innlegg av meg i en tråd:

 

http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...1101124#1101124

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...