TE_Andersen Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Sjefen for CCP legger opp ny kurs for EVE Online. Les hele saken Lenke til kommentar
Mightyers Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Spillersamfunnet i EVE er helt utrolig, og ulikt alle andre spill jeg har spilt. Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 dette bler bra.. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Spillersamfunnet i EVE er helt utrolig, og ulikt alle andre spill jeg har spilt. Helt enig! Og friheten man har i spillet er helt fantastisk Lenke til kommentar
z33tlex Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Endelig ser det lyst ut får EvE og en dag jeg har ventet lenge på. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Gleder meg til ship spinning kommer tilbake. Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Nå kommer de tre manglende "Captain's Quarter" denne måneden. Er selv fersk i spillet, men "station walking," som har vært en del av planen, høres rått ut. Men så er jo ikke det alt. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Personlig er jeg mer opptatt av den nye fonten, nye skip og balansering av PvP enn CQ. Uttalelsene om at de vil fokusere mer på romskipdelen, som faktisk er hovedpoenget med hele spillet, lover godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå