Gå til innhold

Nokia N9 ut av boksen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SGS2 tar gode bilder, helt klart, men N8... tja... SGS2 sine bilder "popper" mer enn N8 sine, føler jeg utfra mitt bruk av begge kameraene. Men når du har redigert litt på N8 sin innebygde og ganske bra editor føler jeg N8 sine bilder blir mye bedre enn SGS2 sine.

 

Men hva vet jeg :(

Lenke til kommentar

SGS2 tar gode bilder, helt klart, men N8... tja... SGS2 sine bilder "popper" mer enn N8 sine, føler jeg utfra mitt bruk av begge kameraene. Men når du har redigert litt på N8 sin innebygde og ganske bra editor føler jeg N8 sine bilder blir mye bedre enn SGS2 sine.

 

Men hva vet jeg :(

Iallefall mer enn meg, jeg har ikke hatt noen av de to :p Har bare lest om en rekke mobiler, men har ikke fått testet så mange. Synes mobilmarkedet begynner å bli mer spennende enn PC-markedet, og merker at mobiler tar over mer og mer av de daglige oppgavene fra PC-en.

 

Angående kameranene synes de fleste mobiler har greie kameraer i dag, men synd mange krever at du tar bilder i riktige forhold for at de skal bli gode. Er iallefall det jeg har fått inntrykk av.

Lenke til kommentar

Hvis jeg vil ta SUPRE bilder, fra mitt amatørmessige standpunkt, bruker jeg N8. Til normale bilder som se bra ut bruker jeg bare N9 eller SGS2en før da. Men reiser jeg på ferie eller trenger et bra kamera tar jeg med N8.

 

Thats me though. Jeg er ganske fornøyd med N9 sitt kamera, det er ikke OMGWTF men det er faenmeg et BRA kamera likevel. Litt redigering i etterkant med kontrast og fargemetning, så er det kjempe.

 

Ansel-A kommer til N9 etterhvert, forresten, har utvikleren bekreftet. VELDIG bra redigeringsprogram fra N900.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...