Gå til innhold

Transport Tycoon Deluxe


Anbefalte innlegg

Hei folkens :new_woot:

 

Sitter sammen med broren min i god gammeldags høstferiemodus. Tenkte vi skulle sette oss ned med Transport Tycoon Deluxe, men finner ikke ut hvordan vi setter opp LAN på Win7. Noen som har prøvd dette før? Fikk det til for 4 år siden sammen med en kompis, men det var XP og det er vanskelig å huske tilbake til den tiden...

 

Help anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei folkens :new_woot:

 

Sitter sammen med broren min i god gammeldags høstferiemodus. Tenkte vi skulle sette oss ned med Transport Tycoon Deluxe, men finner ikke ut hvordan vi setter opp LAN på Win7. Noen som har prøvd dette før? Fikk det til for 4 år siden sammen med en kompis, men det var XP og det er vanskelig å huske tilbake til den tiden...

 

Help anyone?

 

Google openttd. Open transport tycoon deluxe er en verson som stadig blir opptatert, fungerer i win 7 og kan lanes med opp til 8 spillere om jeg ikke husker feil. Linka det for noen mnd siden med tre kamerater, var veldig artig :)

Lenke til kommentar

Takk for svar folkens! Fant ut hvordan det skulle gjøres og glemte dermed av denne tråden :blush:

Men uansett! Dette fantastiske spillet er det vanskelig å spille seg lei på.

Er helt fantastisk hvor mange servere som kommer opp om man ønsker å spille via internett! :w00t:

Litt rusten i starten, men begynner å komme seg nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...