Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Burde jeg be henne ut? g15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, kjempebra det.

 

''Hei, du, du, jeg liker deg! Jeg håper du er like desperat etter meg som jeg er i deg og at vi kan leve lykkelig sammen i alle våre dager, jeg har alleredet planlagt fremtiden vår, du kan bare ikke si nei til meg!''.

 

GALSKAP, TWFA!

 

Jeg har lest de andre trådene dine, og du tror åpenbart det hjelper å lese bøker/trolle på forum for å bli ekspert på sosiale ting. Du skal få et råd av meg: Start med å bygge opp de sosiale antennene du tydeligvis ikke har, og SÅ kan du begynne å sjekke opp jenter, være en player, bli venneløs og dø ensom.

 

Ps: Vil bare minne om at Geir har i underkant av 15 000 flere innlegg enn deg her på forumet. Skaff deg litt respekt. Og nei, du får ikke respekt av å være tøff i trynet.

 

Edit: Feil tråd.

Endret av oletangen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som Chri-ot nevnte så er min anbefaling at du bare starter en normal samtale som vanlig og når du har kommet litt inn i samtalen venter du bare på det riktige øyeblikket og spør: "Vil du finne på noe en dag? " og prøv å mene det som at du er interresert i henne.

 

Har vært der selv, og det funka helt fint å si: "Vil du finne på noe en dag?" F.eks Komme til meg se en film eller noe lignende ? Avhenger jo selvfølgelig om hvor godt du kjenner henne. Men hvis hun er interresert så skulle det gå bra!

 

Jeg endte ihvertfall opp med en kjæreste etter et par film kvelder :))

I wish you best of luck my friend!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...