Gå til innhold

– Spillere er ikke melkekyr (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du mener at donering og sponsing er samme greia så er det kanskje like greit at vi slutter der.

Herregud, for et langt vrøl du hostet opp. Det med Vålerenga var mer ironi, siden de gjør det så dårlig...

 

Selvfølgelig er bedrifter ute etter å tjene penger. Selvfølgelig vil spillutviklere mest trolig sette SPILLERNE først, det er jo de som teller. Jeg sier ikke at det CD Project gjør her har vonde hensikter, tvert imot. Jeg mener ikke at når en bedrift gir millionbeløp til Redd Barna uten gode hensikter.

 

Det jeg sier derimot, er at det blir gjort med en baktanke. Folk er fulle av sympati, og de betaler gjerne mer for en "samfunnsorientert" bedrift, enn en bedrift som gir faen.

 

Denne tråden er et bevis på hvorfor CD Project kommer til å TJENE på denne medieomtalen.

 

Jeg sier heller ikke dette er negativt. Det er genial markedsføring av CD Project, og det er vel mer her andre spillutviklere kan lære. Om jeg ikke husker feil, så har vel samme folka fått godsnakk for lignende uttalelser tidligere.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Ligg vel kanskje noko i at CDPR faktisk har vist at dei vil walk the walk òg - om Activision gjekk ut i morgon og sa "sjølvsagt er spelarane viktigast, det ville aldri falle oss inn å dyrke iterative franchisar og spy ut overprisa, lavkvalitets DLC!", så hadde det neppe falle i like god jord som denne utsegnen.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...