Gå til innhold

Starte med wow igjen? Eventuelt et annet spill?


Anbefalte innlegg

Er for tiden i militæret og har en turnus som gjør at jeg er mye hjemme mens alle andre er på skole/jobb osv. Begynner å bli litt lei av å drive dank hjemme så tenkte litt på å starte å spille igjen.

 

Jeg spilte tidligere wow, dvs det er en 3-4 år siden jeg sluttet, har prøvd et par ganger igjen seinere etter mas av et par kompiser som fortsatt spiller, men syns liksom ikke det var så spennende lenger. Dessuten var det ikke like gøy som da hele gjengen spilte og det alltid var liv på ventril osv. Jeg hang jo selvfølgelig langt etter og kunne ikke spille med vennene mine, det drepte jo selvfølgelig litt av gleden.

 

Jeg har tenkt tanken på å teste andre spill, men pcen min er ikke akkurat the shit lenger...

 

Specs:

 

AMd athlon 2x 32bit 6000+

8800gt skjermkort

2gb ram.

 

Så er vel litt begrensa hva jeg kan spille. Så hva anbefaler dere av spill, eventuelt starte med wow igjen?

 

Har testet heroes of newerth, men synes det var jævlig tamt at man ikke hadde noe singellplayer modus som man kunne pracce litt i. Blir jo flama vær gang jeg spiller fordi jeg ikke aner hva jeg skal gjøre...

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du liker den type spill som HoN, så kan jeg anbefale League of Legends. Når du starter der blir du plassert i kamper sammen med andre på samme nivå som deg. Det hender noen som har spillt mye lager seg nye kontoer for å slakte noobs, men du møter forhåpentligvis ikke på så mange av de :p

 

Jeg spiller LoL en del selv og anbefaler det på det sterkeste, er et veldig godt laget spill som får oppdateringer hele tiden. Oh! Og det er gratis! =)

Endret av Phreak^
Lenke til kommentar

Jeg startet nylig på Rift og liker det. :) (Har aldri vært noen aktiv Wow spiller, men kjøpte hele pakka og la inn en del timer for en tid tilbake.)

HoN og LoL syntes jeg ble kjedelig siden man starter hver kamp med charactern på Level 1... følte ikke no progresjon.

Er foreløpig i Rift Lv 19 Mage & Lv 13 Cleric på Riptalon (server navn / "shard"). (Startet forrige helg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...