Gå til innhold

Asus K53E erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Nå har jeg starte på mastergraden min og fått meg fast lesesal plass og jeg bruker en del tid der. I den sammenheng tenkte jeg å kjøpe meg en liten og snerten data. Den skal for det meste brukes til å surfeweben og programmere på middels nivå, heftige programmer kan jeg kjøre på skolens servere.

 

Det er litt viktig at den ikke er for bra til å spille på, selv om jeg ønsker muligheten. Tingen er at hvis jeg finner ut at den er behagelig å spille på kan det brått henne at jeg ikke får lest så mye.

 

Så med alt dette i hode har jeg tenkt på ett par forskjellige løsninger. Den ene er å kjøpe meg et nettbrett, android, og sette deg opp slik at jeg kan linke det med PCen hjemme hvis jeg trenger å progge.

 

Den andre løsningen er en liten og søt datamaskin som jeg lett kan være bære med meg. Her har jeg da tenkt på Asus K53E, klart 2.6kg er jo litt, men det burde ikke være et problem.

 

Nå har jeg skrevet en hel del uten å stille et spørsmål, så kanskje jeg skal slutte å pjatte og komme til saken.

 

Det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring med Asus K53E og hva synes dere om den?

 

PS: Det er et poeng at jeg ikke har lyst til å bruke veldig mye penger på dette rett og slett fordi jeg ikke vil ha en "kraftig-spill" datamaskin og da vil jeg ikke bruke mye penger på en PC som jeg ikke skal bruke til så alt for krevende ting. Så selv om Mac kanskje hadde vært et godtvalg så er de ute av bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...