Gå til innhold

Facebook overvåker deg selv om du er utlogget


Anbefalte innlegg

Jeg hørte noe om at Anon skulle angripe og stoppe facebook for godt. Har glemt datoen, men håper de virkelig gjennomfører det med stil. Facebook har blitt en menneskesluker. Folk er blitt manipulerte til å "MÅ" bruke facebook hver dag, og minst så så mye. Ikke for å nevne at facebook vet alt om alle, og tar vare på sensitiv informasjon, samt som de utgir personlig info.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

zuckerberg=skummel/farlig

 

En merker det ganske fort når en sier opp facebook-kontoen...

Har vært uten facebook i over tre år nå, og det blir mindre og mindre jeg får tilgang til, uten konto der.

Å nå har Spotify også blitt med på lasset, så... Må vel snart si opp der også da tenker jeg. Slapp unna facebook-kravet for å få seg konto der før i tiden, men nå må vel snart gamle kontoer oppdateres med facebook-konto også. Er vel bare noen uker unna tenker jeg...

Så hva skal en ta seg til da, til slutt, når apple styrer ditt og zuckerberg datt... :no:

Lenke til kommentar

 

Slapp unna facebook-kravet for å få seg konto der før i tiden, men nå må vel snart gamle kontoer oppdateres med facebook-konto også. Er vel bare noen uker unna tenker jeg...

 

 

Den dagen det skjer er den dagen Spotify mister meg som kunde. Ikke at de bryr seg, men dog...

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...