Gå til innhold

Galaxy S II HD LTE - 4.65" Super Amoled Plus 1280x720 (316 PPI)

Skjerm  

7 stemmer

1. 1. Blir det vanlig med større skjermer enn 4,3" for fremtidige high end smartmobiler?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ny galaxy er presentert i Korea. Samsung Galaxy S II HD LTE

gsmarena_002.jpg

•  
  • Dual core 1.5GHz processor,
  • 4.65-inch Super AMOLED Plus display 1280x720 (316PPI)
  • 8 megapixel camera
  • Full HD video recording (30fps)
  • 16GB internal memory
  • 1,850mAh battery
  • LTE

Siden dagens SAMOLED+ 800x480 skjerm omtalt som den beste skjermen på markedet, så tørr nesten å trekke ut en konklusjon på at denne HD-skjermen vil stille seg i en helt egen klasse. Det blir utklassing på; Spill, surfing, bildevisning, video, dokumentlesning og all annen generell visning! Det eneste minuset er den fysiske størrelsen. Tror forøvrig at det er svært mange som godtar dette for å få en mobil med en slik skjerm. No question about it.

Da er jeg meget spent på hvordan SGS III blir i Q1 2012..

Kilde

Endret av Open-Source
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den så fantastisk ut :D Må nesten teste den i butikken for å se om størrelsen er grei. Tipper det blir de samme spesifikasjonene på Google Nexus Prime.

Skrevet

Jeg har på følelsen at Galaxy Prime(Nexus Prime) ikke blir så bra designmessig. Se på de 2 tidligere modellene til Google. De har vært smartmobiler beregnet for utviklere og ikke for å selge i store masser. Men bra design SAMOLED+ HD og samt noen overraskelser til så kan det bli meget bra. Skjermen i seg selv blir nok helt i sin egen klasse. Jeg er bare spent på de fysiske målene og ytelsen til SGS III som kommer rett over nyåret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...