Gå til innhold

IKEA har skjønt det !


Matsmeister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette minner meg om ein reklame eg høyrde for ein del år sidan: "Varehuset XX har alt du treng til - og alt du ikkje ANTE at du treng til".

 

For det eine: Vert det ikkje mykje enklare at kona dreg til IKEA og handlar, medan mannen gjer noko anna. For det andre: Er ikkje det å kjøpa inn møblar og utstyr til heime noko ein gjer SAMAN? Det er då båe sin heim? Eller er det berre me som tenkjer slik?

 

Hadde vorte uro her i huset om eine berre hadde drege og kjøpt inn til heimen utan at me saman hadde diskutert KVA som skulle kjøpast. Slikt gjeld til heim og slikt gjeld til bil, for det er VÅR heim og VÅR bil (at me i tillegg har kvar vår bil me nyttar i arbeid er ein annan sak, HER vel kvar 100 % for seg, ut frå eit budsjett og ei "godkjent-liste" på kva merke som er OK, for dette er MIN og DIN arbeidsbil). At eine eller hin godt FYSISK kan utføra innkjøpa er nok så, men då er det å handla kva båe er samde om, ikkje gå "shop amok" etter eige hovud.

 

Kva skal ein då med "manneparkering"? Eller "kvinneparkering". Eller "borneparkering" for den del? Hjå oss parkerer me bilar - og INKJE anna.

Lenke til kommentar

@Atlanterhavet: Jeg skjønner hva du mener, og skjønner at det er sånn noen har det. Men når det kommer til handling av møbler og diverse annet interiør her i huset, har jeg full tiltro til min partner om at hun kjøper passer og er bra å se på. Haken til oss er som følger, hun hater at jeg er sammen med henne når vi / hun handler slike ting, for hun vet at jeg er av den typen som rett og slett finner slike butikker som ett rent helvette, ett helvette av ofte flere timers kjedsomhet. Og hun liker helst å handle sammen med venner, men ingen av de kjører med henger på bilen, det er her jeg kommer inn i bildet.

Lenke til kommentar

@SuprMats: Kvar si løysing, for all del, så lenge båe er samde om at DET er beste løysinga. Poenget mitt vert då: Er det i ein slik røyndom du omtalar ikkje betre at du lærer ei av dei (les: partaren din) å køyra med hengar sjølv? Det er vel knapt snakk om slik handel at ein treng hengar for to tonn last med tilhøyrande BE-førarkort, og folk med normalt vit greier ein då endeleg å læra å køyra med "trillebårhengar" på kortare tid enn ei gjennomsnittleg vitjing på IKEA (og i motsetning til IKEA-vitjingar er slik opplæring eingongssak!). Eit anna alternativ vert jo: "Tak bilen til A de, kos dykk på IKEA, så gjer eg det same (langt borte frå IKEA!) og kjem bort med bil og hengar for å henta lasset dykkar kl B, så ver klare ved lasterampa då".

 

Difor meiner eg framleis dette IKEA-tilbodet vert ein variant av: "Varehuset XX har alt du treng til - og alt du ikkje ANTE at du treng til".

Lenke til kommentar

Alt som gjør handleturen mindre kjedelig for mannen taes imot med et stort takk.

 

Ikke alle handler en sofa hver gang de er på IKEA, men kona liker å ta "en runde" i for å se om hun finner noe. Jeg gir en god faen i nips de har på IKEA, men om det gjør henne lykkeligere må hun gjerne ta runden.

 

Med Manneparkering kan hun ta runden, og jeg kan komme når hun har funnet de 3-4 tingene som er aktuell for diskusjon.

 

Jeg vet ikke noe om din erfaring med IKEA Atlanterhavet, men for min del betyr det stort sett 1-1,5 timer med endeløs vandring mellom puter og reoler.

 

Alle klesbutikker med respekt for seg selv skulle også hatt en ventekrok for mannen, gjerne i nærheten av prøverom.

Lenke til kommentar

Alt som gjør handleturen mindre kjedelig for mannen taes imot med et stort takk.

Kva med at mannen (eller kona) er HEIME - eller langt borte frå butikken - når hin handlar noko som er "deira domene"? Problem solved! :).

 

Alle klesbutikker med respekt for seg selv skulle også hatt en ventekrok for mannen, gjerne i nærheten av prøverom.

Har då korkje vore naudsynt med "manneparkering" eller "koneparkering" for slikt hjå oss. Me er då vaksne nok til å greia å handle klede sjølv, utan hin/hi på slep, så lenge hin/hi ikkje har verkeleg LYST til å vera med. Då me var 12 trong me foreldra på slep for slikt, då me var 13 trong me dei ikkje (men dei var no der likevel, dei meinte visst annleis :D) og då me var 15 ordna me vel båe slikt utan hjelp frå andre. Det har me fortsett med...

Lenke til kommentar

Manneparkering på IKEA er greit fordi IKEA stort sett ligger litt i utkanten i forhold til hvor vi bor. Verken jeg eller kona har behov for å dra dit i tide og utide, og vi drar ikke dit uten at vi har noe som skal kjøpes inn. Når vi først er der, vil gjerne kona ha en runde i "nips"-avdelingen. Det er her manneparkeringen kommer inn - jeg hater å se på nips, men jeg ville være langt mer medgjørlig dersom jeg kunne sitte og lese avisen eller hva det måtte være mens hun travet etter nips.

Alt som ikke er større møbler er nips i mine øyne. Stearinlys, servietter, puter, rammer, blomster osv.

 

Når det kommer til klesbutikker, så har det mer med at vi er gjerne i sentrum/på senter sammen. Stort sett klarer jeg å karre meg til en butikk som er aktuell for meg i nærheten, men de gangene slike alternativ ikke eksisterer i nærheten ville en manne/gubbeparkering være perfekt. Jeg tror til og med JEG hadde foreslått disse butikkene på runden for å få 10 minutters pause...

Lenke til kommentar

OK, Sovehest, ser poenget :).

 

Innkjøpsstrategien er litt annleis hjå oss. Her går det i "mine/dine personlege innkjøp" (alt frå klede til arbeidsbilen og -mobiltelefonen)) + "våre innkjøp" alt frå mat og hushaldsting til møblar og hageverkty. Stragiane er slik:

 

"Mine/dine personlege innkjøp" ordnar kvar for seg, når og kor det høver. Me diskuterer oss fram til kvart vårt "personlege budsjett", og har (for arbeidsverkty) ei budsjettgodkjenning + liste på "godkjente leverandørar og merke"). Utover det ordnar altså kvar seg sjølv, og berre seier frå til hin parten kva han/ho har tenkt å gjera/har gjort, ein gong det høver.

 

"Våre innkjøp" planlegg me alltid saman, og her er me alltid samde om ei konkret innkjøpsliste før noko som helst vert gjort og før me set så mykje som ein fot i ein forretning (om nokon av oss då ikkje vil gjera det åleine, det kan endeleg skje, men treng ikkje i dag), men sjølvsagt påverkar eine ofte lista meir enn hin, etter kva "fagkunne" ein har om utval og prisar i alt frå matbutikkane til bilrekvistiabutikkane". Å fysisk gjera handelen etterpå er definert som "oppgåve", nett på same måten som "laga middag", "vaska stovegolvet", "klyppa plenen" eller "skifta olje på bilen". Slikt deler me på etter "eg/du mest fagkunning her?" og kva som høver den veka. Og kan me unngå heile oppgåva, til dømes ved å faksa over ei kjøpeliste og seia "pakk og gjer klar, hentar xxxdag kl xxxx" for ein vitig pris og utan å spela hasard kva gjeld kvaliteten, ja så gjer me det. Som på IKEA...

 

På eit IKEA-varehus i rimeleg nærleik her (me bur i utlandet) tilbyd eit firma nemleg ei "tilleggsteneste" VELDIG tenleg teneste for oss, me nyttar heller henne enn å reka der sjølv og slita med handlevognene. Tenesta? "Gjev oss IKEA-handlelista di, og me ordnar det heile, varene står samanbunta og pakka på ditt namn når me melder frå" (her kan ein lagra kjøpte varer i 72 timar på IKEA-sjappa, etter det må ein ut med "lagerleige"). Pris? Kring 200 kr for inntil 500 kg varer, kring kr 100 for kvar påstarta 500 kg vidare.

 

Ei LANGT betre teneste enn nokon "manneparkering" eller "koneparkering" her, etter mitt syn. Nokon som ellers KAN tenkja seg om det er menn eller koner som starta DET "hjelpefirmaet"? Kven ser på det som draum å trakka rundt i IKEA-varehus heile dagen og kven ser på det som liding?

 

Berre ein stad i verda eg veit om eit IKEA-varehus med betre tilbod: "Handla for minst (omlag) 5000 kr, gjev 12 % tillegg på prisen (8 % på varer som ikkje skal monterast), og varene vert leverte i stova i di, ferdig montert og med all emballasje fjerna". Menn sin draum og koner sitt mareritt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...