lilko Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Hei! Er lei av zyxel og speedtouch, med deres dårlige signaler rundt om i huset mitt. Noen som kan anbefale en skikkelig multimodem? Gode wireless signaler er et must. I alle prisklasser går fint. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Ville nok satset på en Linksys X3000 om du skal ha kombinert modem+router. Har dessverre ikke fått testet den, men min E3000 er jeg i hvert fall veldig fornøyd med. 1 Lenke til kommentar
lilko Skrevet 22. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Hei! Takk for svar. Fungerer denne til b/g og n? Eller bare n? Støtter den vanlig ADSL, eller bare ADSL2/ADSL2+? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 (endret) n er bakoverkompatibel med b/a/g. ADSL2+ støttes. Endret 22. september 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
lilko Skrevet 22. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Støttes ikke vanlig ADSL? Er usikker på hva slags adsl vi har, men gidder ikke bestille noe som ikke passer. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Sorry, leste spmlet over feil.. Ja, vanlig ADSL støttes også. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. september 2011 Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 Det virker ikke som det er lik hardware i X3000 og E3000. Routermodemet mangler bl.a. 5GHz (11a). Men ellers er det sannsynligvis et godt produkt. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. september 2011 Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 Det virker ikke som det er lik hardware i X3000 og E3000. Routermodemet mangler bl.a. 5GHz (11a). Men ellers er det sannsynligvis et godt produkt. Ah, du har rett. Uansett skal du være god for å finne en 11a-enhet i norske hjem i dag (eks. la7dfa selvfølgelig...) Lenke til kommentar
lilko Skrevet 23. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 Men tror dere linksysen skal klare å gi meg bedre signaler på andre siden av huset, enn hva zyxel klarer? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. september 2011 Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 Men tror dere linksysen skal klare å gi meg bedre signaler på andre siden av huset, enn hva zyxel klarer? Hvis den er i nærheten av E3000, så har den god trådløsdekning. Det er forøvrig vanskelig å forutsi hvor mye bedre den er enn din Zyxel. http://www.smallnetbuilder.com/wireless/wireless-reviews/31134-cisco-linksys-e3000-high-performance-wireless-n-router-reviewed?showall=&start=2 Selv har jeg satt opp et ekstra aksesspunkt på loftet, for å få god dekning i enden av leiligheten. Det er ikke noe problem å sette opp flere trådløspunkter med samme id og kryptering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå