Generalbaesj Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Hei folkens! Jeg bare lurte på om noen her hadde noen gode forslag til å finne igjen lisenser til programmer osv. på en "ekstern hdd"? Altså, hdd'en til en laptop virker ikke, så er jeg nødt for å finne igjen lisensene som ligger der. Jeg har prøvd ganske mange forskjellige product key finder programmer, men er det noen som har gjort dette med hell? Jeg får disse productkeyfinder programmene til å finne lisensene på pcen som laptopHDD'en er koblet til, men ikke den som er eksternt koblet til. I tilegg lurte jeg på om noen her vet om et rettighetsprogram? Altså et program som gjør det lettere å bare få endret alle rettighetene på en docket HDD f.eks. På forhånd takk! (PS! beklager hvis det er litt rart skrevet:)
trrunde Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Har brukt SIW for å hente ut lisenser, men usikker på om det fungerer på en ekstern disk.
Generalbaesj Skrevet 20. september 2011 Forfatter Skrevet 20. september 2011 Har brukt SIW for å hente ut lisenser, men usikker på om det fungerer på en ekstern disk. Jeg har prøvd en type SIW, men denne fungerte ikke.
Lock-Aze Skrevet 14. oktober 2011 Skrevet 14. oktober 2011 Hei folkens! Jeg bare lurte på om noen her hadde noen gode forslag til å finne igjen lisenser til programmer osv. på en "ekstern hdd"? Altså, hdd'en til en laptop virker ikke, så er jeg nødt for å finne igjen lisensene som ligger der. Jeg har prøvd ganske mange forskjellige product key finder programmer, men er det noen som har gjort dette med hell? Jeg får disse productkeyfinder programmene til å finne lisensene på pcen som laptopHDD'en er koblet til, men ikke den som er eksternt koblet til. I tilegg lurte jeg på om noen her vet om et rettighetsprogram? Altså et program som gjør det lettere å bare få endret alle rettighetene på en docket HDD f.eks. På forhånd takk! (PS! beklager hvis det er litt rart skrevet:) Baklager men nei. Det jeg har gjort i ett par tilfeller å kopiere ut registeret, for deretter å importere det til en annen maskin og kjørt en nøkkelfinner etterpå. Da har jeg av og til funnet en del nøkler. Det er ofte vanskelig å hente ut nøkler fra ødelagte maskiner. Desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå