JayMK93 Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Når kommer spillene ut på butikkene slik som Elkjøp, Ekspert osv? Kommer det akkurat på release daten som spillet har, eller tar det tid før det kommer dit? Lurer på det fordi jeg vil ikke vente 3 dager på å få Battlefield 3 og Guild wars 2 i posten
Windoge Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Butikkene kan ha spillene på lager lenge, men de har ikke lov å selge spillene før utgivelsesdatoene. Når du bestiller spillene gjennom nettbutikker kan du få spillet 1-2 dager før utgivelse om du er heldig. Spillene blir som regel sendt ut litt tidligere så det i det minste er 100% sikkert at du har spillet til rett tid.
JayMK93 Skrevet 19. september 2011 Forfatter Skrevet 19. september 2011 Takker! Så, hvis jeg bestiller over internett, får jeg det garantert før eller på release daten?
Blåbær Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Nei, posten kan forsinke utsendelsen. Samt at om de har for få pakker så kan det hende at du må vente til de har spillet igjen på lager.
Windoge Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Har sikkert kjøpt 20 spill via nettbutikken til Gamezone, og får som regel spillene alltid før utgivelsesdato. En sjelden gang har jeg fått spillet på utgivelsesdatoen, men aldri senere.
Ares42 Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Har sikkert kjøpt 20 spill via nettbutikken til Gamezone, og får som regel spillene alltid før utgivelsesdato. En sjelden gang har jeg fått spillet på utgivelsesdatoen, men aldri senere. Det har mye med hvor du bor å gjøre. Pleide å bo ett sted som hadde veldig krøkete post-rute så ting tok gjerne en ekstra dag eller to. Når det gjelder butikker så spørs det veldig. Den eneste gangen jeg selv har opplevd at en lokal butikk ikke hadde ett spill inne på datoen var RDR, men det var jo en hel egen episode i seg selv. Men jeg vet jo også om butikker som er dårlige på å følge datoene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå