Gå til innhold

Mus pekeren helt på tur


Anbefalte innlegg

Har nettopp installert Win98 SE. Har et EPOX 8KHA+ hovedkort og en A4 Tech optisk mus (model WOP-35). Det som er problemet er at mus pekeren skifter mellom vanlig PIL og TIMEGLASS. Og det hele tiden, veldig raskt...er mest PIL, skifter over til TIMEGLASSET et lite blink. Dette skjer selv når jeg ikke gjør noe på maskinen. Virker som Windows tenker å tenker hele tiden, og må vise TIMEGLASSET....eg går GALEN snart hvis eg ikke får det bort. Hadde WinXP tidligere,hadde ikke det problemet der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært inne på control panel og alt det der. Er ikke noe å velge der for å få det vekk. Ser ikke ut så det binker i noen av diodene...kanskje så kjapt at jeg ikke ser det en gang...hadde XP en stund, men det begynnte å bugge som F... f.eks hvis jeg hadde winamp oppe en stund, og så bare slutta det av, så ble det blue screen.....så da var det format. Får vel gå over til Linux, lei alt windows bugginga....noen som vet hvilken distr. som er best for NEWBIES. Tenkte på Redhat eller Mandrake. Hva med DEBIAN, noen som kjenner til den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...