Chelsea4ever Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Noen som vil kjøpe en Modric eller Van der Vaart? Skal selge hele PL laget mitt for et spansk lag. Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Noen her som vil kjøpe en Nani 3-5-2 for rundt 25 k ? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Hva skal man gjøre når motstanderen har så flaks at det gjør vondt ? HVER eneste kamp. Nettopp: Rev litt i trøya med Rafael når Pato var på vei igjennom, men stopperne mine var likevel i sikring. Dette skjedde kanskje 20 meter fra mål. dommeren velger å gi rødt + straffe. Dermed utlignet motstanderen. i 120. minutt scorer han ved at han tryner i ene stopperen min, ballen går inn i meg, tilbake i han, og tvers igjennom på den andre spissen hans som er alene med keeper og selvfølgelig scorer. Helt på trynet, og slike situasjoner skjer hver kamp. Klabb og babb, kommer seg ikke igjennom forsvaret mitt, så vips så fyker ballen tilfeldigvis rett i bena på spissen som AKKURAt står onside og dermed kan løpe alene mot keeper. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som har muligheten til å sjekke for meg om det finnes If neymar 87 eller er 85 det høyeste, hvis det finnes hva ligger prisen på?? Har ikke muligheten til å sjekke dette fra jobben :/ Hvorfor har det blitt så vanskelig å selge spillere nå a? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 85 er det høyeste. 141,5K på PS3. 131,2K på Xbox. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Hvor mye er det rimelig å selge Neymar(84) for? Han har 56 kontrakter og er i en 4-3-1-2 formasjon. Endret 24. oktober 2011 av Dummkopfs Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 41-43K Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Kjøpte han i spiss formasjon, 4-4-2 for 35k i går Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Cesar D.Alves Lucio T.Silva MarceLo Kaka If Ramires Ronaldinho If Neymar Robinho Pato Subs: Maicon, D.Luiz, Alex, Diego, Hernanes, R.Augusto, Welltion, V.Love,. Har ca 150K tilgode som jeg ikke vet hva jeg skal bruke på..IKKE pakker ihvertfall.. No tips til hva jeg kan gjøre. Har lyst til å selge Kaka, synes hans er råtten rett og slett.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Gi de til meg? Ellers kan du vel trade for tjene mer penger? Hvordan har du fått så mye coins forresten? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Gi de til meg? Ellers kan du vel trade for tjene mer penger? Hvordan har du fått så mye coins forresten? Hehe gi bort coins jaa, klarte å bruke 100.000 coins engang på pakker det skjer ikke igjeeeeeeeeeeeeen.. Men så har jeg brukt kanskje 200kr på pakker, der jeg fikk Modric, en annen pakke fikk jeg Torres og Aguero i en og SAMME pakke.. Eller så har jeg brukt mye tid på 59min greia.. Edit: Eller vi kan spille om coins? 5000-10000 coins til vinnern? en kamp? Spiller på ps3..Og jeg er heelt ærlig ikke no god.. Endret 24. oktober 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som vil kjøpe en Modric eller Van der Vaart? Skal selge hele PL laget mitt for et spansk lag. prøvde også å bygge meg et spansk lag, men f"¤#¤ de spillerne jeg ville ha koster ALTFOR mye..så det ble brasiliansk lag istedet.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Bytt ut Kaka med enten Lucas(Sao Paolo) eller Carlos Eduardo(også en brasilianer, spiller i russland en plass). Begge er raske og har 5-stjerner, deilig å spille med. Kaka er forferdelig. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Bytt ut Kaka med enten Lucas(Sao Paolo) eller Carlos Eduardo(også en brasilianer, spiller i russland en plass). Begge er raske og har 5-stjerner, deilig å spille med. Kaka er forferdelig. Skal testes ut med engang jeg er hjemme, Kaka er virkeeelig skuffende på spillet ass.. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som her interressert å spille om coins? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Noen som her interressert å spille om coins? Spiller du på ps3? jeg er interessert jeg, add meg: Ajadinho ok? Er hjemme rundt fem tia,. Edit: Åssen lag har du forresten?? Endret 24. oktober 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg er med mot dårlige spillere. Spilte 8 kamper H2H i helgen. 1-1-6. På FUT har jeg 4 stjerners fra England: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#iO1YilzibbMtv Vurderer å bygge meg et FUT lag fra Brasil også - billigere og bedre enn de håpløse engelske spillerne. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som her interressert å spille om coins? Spiller du på ps3? jeg er interessert jeg, add meg: Ajadinho ok? Er hjemme rundt fem tia,. Edit: Åssen lag har du forresten?? Adda deg. Har BPL lag. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som har lyst på david silva 4-2-2-2 cam? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Gratis? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå